Pagina 2 van 2

Geplaatst: 24 apr 2006, 18:44
door martinenijenhuis
Wij hebber er ook 1 van K&N, en ben het met Marcx3 eens.

Groetjes M&M

Geplaatst: 24 apr 2006, 18:48
door WhiteFinish
Ik ben het meer met Turbulence eens.

Geplaatst: 24 apr 2006, 18:57
door MarcX3
je maakt me niet wijs dat die autostyletroep evengoed is als K&N Green of Apexi. en daar gaat t om.

Geplaatst: 24 apr 2006, 19:02
door turbulence
MarcX3 schreef:je maakt me niet wijs dat die autostyletroep evengoed is als K&N Green of Apexi. en daar gaat t om.


misschien niet, maar als iemand niet die 110 euro ( zoiets was de greenkit toch) wil uitgeven voor een vervangingsfilter dan kun je echt wel kiezen voor een goedkoper filter van bijv autostyle, want jij maak mij niet wijs dat je auto dan binnen 10.000km er spontaan mee ophoudt...

Geplaatst: 24 apr 2006, 19:07
door MarcX3
turbulence schreef:
MarcX3 schreef:je maakt me niet wijs dat die autostyletroep evengoed is als K&N Green of Apexi. en daar gaat t om.


misschien niet, maar als iemand niet die 110 euro ( zoiets was de greenkit toch) wil uitgeven voor een vervangingsfilter dan kun je echt wel kiezen voor een goedkoper filter van bijv autostyle, want jij maak mij niet wijs dat je auto dan binnen 10.000km er spontaan mee ophoudt...

Binnen 10.000 km niet maar als je van plan bent om lang met je blok te doen word t een ander verhaal ;)

Geplaatst: 24 apr 2006, 19:37
door turbulence
MarcX3 schreef:Binnen 10.000 km niet maar als je van plan bent om lang met je blok te doen word t een ander verhaal ;)


nou ja, heb ook geen zin om hier een ellenlange discussie over te moeten voeren..

ik ben van mening dat die goedkopere filters echt wel hun werk doen, ok, ze zullen kwalitatief misschien iets minder zijn, echter is de aanschafprijs daar ook naar...

feit blijft dat geoliede filters minder goed zijn voor de luchtmassameters van de mx3, dus allerbeste is een ongeoliede filterkit te nemen, of gewoon je ouwe behuizing te behouden..

keuze is voor iedereen vrij, of je betaald 110 euro voor een green kit of je betaald 75 euro minder en koopt een filtertje van autostyle, ik denk overall gezien dat je het verschil echt niet zult merken....

Geplaatst: 24 apr 2006, 20:04
door scary
dat autostyleding van mij is gewoon geoliet in k&n filter olie.

het verschil is dat ik niet voor een merk heb betaalt bij k&n betaal je zoizo al fors voor het merk

Geplaatst: 24 apr 2006, 20:36
door crazyarjan
ER zal ongetwijfeld kwaliteitsverschil zitten in K&n green filters en de autostyle filters.

maar ik denk dat het met motoren die aan puin lopen en luchthoeveelheidsmeters die kapot gaan wel ff meevalt.

een standaard lucht filter stelt namelijk ook geen reet voor is gewoon papier..

Wat misschien wel het belangrijkste is met zulk soort filters. is de plaatsing ervan. gebruik als het kan gewoon de bestaande luchtaanvoerwegen. en scherm zonodig af.

ik heb zelf een green twister van een maat van me overgenomen en daar zit al een afschermkap omheen.

Geplaatst: 24 apr 2006, 23:42
door johnmichel
Je betaalt gewoon voor het merk,
green en k&n is gewoon van wat beter matriaal gemaakt en zal het ook langer uit houden denk ik.

verder zal erniet veel verschil in zitten

Geplaatst: 25 apr 2006, 14:01
door turbulence
johnmichel schreef:Je betaalt gewoon voor het merk,
green en k&n is gewoon van wat beter matriaal gemaakt en zal het ook langer uit houden denk ik.

verder zal erniet veel verschil in zitten


zoiets zal het idd zijn ja...

k&n en green geven toch een 1.000.000 kilometer garantie op hun producten, nou is dat ook wel wat overdreven, maar goed er zal wel een bepaalde research gedaan zijn naar materiaal wat ook redelijk lang meekan gaan dan..

het katoen in de filters van autostyle zal van een iets mindere kwaliteit zijn, en geen 1miljoen km meegaan, maar doet net zo goed zn werk..