start niet meer
Moderator: Moderators
- 2fast4every1
- Test-Pilot
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 21:15
- Locatie: rhenen
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
VAf sensor, of je luchtmassameter...
is de ronde ring die net achter je luchtfilter of luchtfilterbak zit..
hierin zit een sensor die de doorstromende lucht uitmeet...
het is maar een optie, theoretisch zou de ecu in het noodprogramma moeten schieten lijkt mij, but its worth a shot, zeker aangezien je al veel mogelijkheden hebt afgestreept...
is de ronde ring die net achter je luchtfilter of luchtfilterbak zit..
hierin zit een sensor die de doorstromende lucht uitmeet...
het is maar een optie, theoretisch zou de ecu in het noodprogramma moeten schieten lijkt mij, but its worth a shot, zeker aangezien je al veel mogelijkheden hebt afgestreept...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- 2fast4every1
- Test-Pilot
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 21:15
- Locatie: rhenen
de luchtmassa meter is ook niet t geval.
Heb de kleppen deksel ff losgehaald. Zag dat de olie daar in lag erg dun is, lijkt meer op olie 0w30 terwijl er 10w40 in zou moeten zitten. Vind ik wel erg dun. Ben nog nie verder wezen kijken. kijk volgende week of ie wel olie druk heeft en gelijk ff vervangen. kan me zo aan da t daar aan ligt. want ja te weinig druk gaan de kleppen nie goed open en dicht. Weet iemand van jullie hoe ie zo dun kan zijn geworden misschien, het rook wel naar benz. Of er een keering kan lek zijn ofzo roep maar wat.
jullie horen er nog wat van
Heb de kleppen deksel ff losgehaald. Zag dat de olie daar in lag erg dun is, lijkt meer op olie 0w30 terwijl er 10w40 in zou moeten zitten. Vind ik wel erg dun. Ben nog nie verder wezen kijken. kijk volgende week of ie wel olie druk heeft en gelijk ff vervangen. kan me zo aan da t daar aan ligt. want ja te weinig druk gaan de kleppen nie goed open en dicht. Weet iemand van jullie hoe ie zo dun kan zijn geworden misschien, het rook wel naar benz. Of er een keering kan lek zijn ofzo roep maar wat.
jullie horen er nog wat van
- crazyarjan
- Pilot
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
- Locatie: leerdam
2fast4every1 schreef:de luchtmassa meter is ook niet t geval.
Heb de kleppen deksel ff losgehaald. Zag dat de olie daar in lag erg dun is, lijkt meer op olie 0w30 terwijl er 10w40 in zou moeten zitten. Vind ik wel erg dun. Ben nog nie verder wezen kijken. kijk volgende week of ie wel olie druk heeft en gelijk ff vervangen. kan me zo aan da t daar aan ligt. want ja te weinig druk gaan de kleppen nie goed open en dicht. Weet iemand van jullie hoe ie zo dun kan zijn geworden misschien, het rook wel naar benz. Of er een keering kan lek zijn ofzo roep maar wat.
jullie horen er nog wat van
5W30 hoort erin te zitten..
staat als het goed is ergens onder de kap op een sticker.
Toch raar dat het wel naar benzine stinkt... ik blijf er nog steeds bij dat het de temperatuur zender is.. maarja kheb er zelf ook nog niet naar kunnen kijken.
To finish first, first you have to finish!
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- crazyarjan
- Pilot
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
- Locatie: leerdam
martinenijenhuis schreef:He mannen dunne olie of een kapote temp.senor daarom
wil de auto wel om starten en aanslaan!!
Groetjes M&M
Uhm..
als je temp sensor een temperatuur aangeeft van min 50.. dan start die nooit en verzuipt meteen.. vandaar die benzine lucht..
Ik heb het al genoeg gezien.. vandaar..
een onderbreking en/of weerstand in de draad geeft al een te lage temperatuur aan.
To finish first, first you have to finish!
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- 2fast4every1
- Test-Pilot
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 21:15
- Locatie: rhenen