Pagina 2 van 3
Geplaatst: 17 jan 2006, 17:43
door hyperman
de meeste

ik zie hier nog geen mensen die zulk soort cijfers gaan halen.
Geplaatst: 17 jan 2006, 18:26
door bramx3
ben anders wel benieuwd wie in deze "pk race" als eerste de 380 aantikt

Geplaatst: 18 jan 2006, 00:04
door WhiteFinish
Ben je wel ff een paar jaar verder denk ik
Geplaatst: 18 jan 2006, 17:09
door aggressor
bramx3 schreef:ben anders wel benieuwd wie in deze "pk race" als eerste de 380 aantikt

en kijken wie dat het langst vol houd(motor dan he)
Geplaatst: 18 jan 2006, 18:36
door bramx3
hehehe indeed
Geplaatst: 26 jan 2006, 20:50
door Bastian mx-3
Got them
Bastian
Geplaatst: 27 jan 2006, 06:46
door mx almere
Geplaatst: 01 nov 2007, 17:38
door Stylo Kicking
Is een keramische koppeling goed te rijden ?
ist het heel anders dan een standaard om met slippende koppeling te rijden ?
dus langzaam achteruit, of vooruit in zn 1 ?
Grtz
Geplaatst: 01 nov 2007, 18:16
door MarcX3
Een keramische koppeling reageert veel agressiever dan een normale koppeling daardoor zijn bijzondere manouveres waarbij de koppeling nodig is iets meer een uitdaging dan normaal. je kunt nauwelijks doseren dus t stoekt erg en filerijden is ook geen pretje meer.
Geplaatst: 01 nov 2007, 18:54
door turbulence
Stylo Kicking schreef:Is een keramische koppeling goed te rijden ?
ist het heel anders dan een standaard om met slippende koppeling te rijden ?
dus langzaam achteruit, of vooruit in zn 1 ?
Grtz
geen pretje trust me
soms vervloek ik dat ding ook wel, maar het zijn wel superduurzame en sterke koppelingen.
niet in elk geval is een keramische nodig, bij het swappen van bijv de stock motor heeft het totaal geen meerwaarde.
pedaalgevoel is stuk strakker, rustig koppeling laten opkomen bestaat dan niet echt meer...