Pagina 2 van 3

Geplaatst: 23 dec 2005, 13:52
door Mashamoto
D-PAC schreef:maarre, mag je dan geen nosfles aangesloten hebben voor de APK in Nederland?


Jawel hoor, die van mij was gewoon door keuring heen, geen probleem.
m.v.g. Sam

Geplaatst: 23 dec 2005, 19:43
door mx3freak
MX-Blade schreef:
D-PAC schreef:maarre, mag je dan geen nosfles aangesloten hebben voor de APK in Nederland?


Jawel hoor, die van mij was gewoon door keuring heen, geen probleem.
m.v.g. Sam

klopt, bij mij ook, geen probleem hoor...

Geplaatst: 16 jan 2006, 14:10
door X-Centric
Dus dit is dan de Dry nos ?
Het enige wat dit doet is nos in je inlaat spuiten ?
Is dit voelbaar vermogenwinst (tijdelijk dan) ?
Niet slecht voor motor ?

en is het dus ook niet de bedoeling dat je andere injectors moet steken om meer brandstof te kunnen inspuiten ?

Geplaatst: 16 jan 2006, 14:29
door MarcX3
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=2557

kun je zien wat nos met een k8 tegen een KLZE doet

Heb de vermogensgrafiek van Sam gezien en je krijgt er erg veel koppel door. Dus sneller word die iig.

Geplaatst: 16 jan 2006, 14:31
door X-Centric
Maar rijd ik m'n v6je ermee naar de kl*ten ?

Geplaatst: 16 jan 2006, 14:35
door bramx3
als je nos met verstand en mate gebruikt , kan t niet zo zeer kwaad .

Geplaatst: 16 jan 2006, 14:50
door X-Centric
Dus eigenlijk ist beste om het gewoon niet in je wagen te zetten, als je hem toch een beetje betrouwbaar wil houden ?

Geplaatst: 16 jan 2006, 17:51
door mx3freak
X-Centric schreef:Dus eigenlijk ist beste om het gewoon niet in je wagen te zetten, als je hem toch een beetje betrouwbaar wil houden ?


hangt van jezelf af...

Geplaatst: 16 jan 2006, 18:24
door Mashamoto
X-Centric schreef:Dus dit is dan de Dry nos ?
Het enige wat dit doet is nos in je inlaat spuiten ?
Is dit voelbaar vermogenwinst (tijdelijk dan) ?
Niet slecht voor motor ?

en is het dus ook niet de bedoeling dat je andere injectors moet steken om meer brandstof te kunnen inspuiten ?


Ik ga eerst deze paar vragen beantwoorden,
Het is een Wet Kit, betekent benzine en n2o worden tegelijk in je inlaat gespoten.
Vermogen lig aan je eigen rechter voet, omdat als je plank gas geef dan activeer het systeem.
Mijn motor blok loop nog als een trein, heb NOS al half jaar.
Ik heb nog steeds de zelfde injectoren in zitten.
Voor meer vragen stuur maar pm.
greetz Sam
p/s: ze zijn nu in de aanbieding, goedkoper ( nieuw ) kun je nergens vinden in Nederland

Geplaatst: 16 jan 2006, 18:26
door Mashamoto
X-Centric schreef:Maar rijd ik m'n v6je ermee naar de kl*ten ?


Lig aan jezelf