Ho ho ho, hier gaat mijn reputatie naar de maan. Natuurlijk kun je die 2 niet vergelijken, dan ben je appels met peren aan het vergelijken.... Of een astra met een bmw...
Nee ik bedoel dat mazda af en toe een wagen uit kan brengen die een totaal andere lijn heeft dan hun op dat moment huidige aanbod of wat er nog meer rijdt op de weg. Dat gevoel heb ik met de mx6. Het is net een gewone 626 gekruist met een coupe, die kont van die wagen is gewoon veel te groot voor de rest, haalt de sportiviteit weg...
De RX7 heeft ook een lijn waarvan ik altijd opkijk. Mede doordat je die wagens bijna nooit ziet maar ook omdat hij gewoon vreemd is. Een mega motorkap en dan een kleine cabine erop. En de achterkant heeft een lijn die ook niet allerdaags is door die achterlichten.
En dat is dus niet dat ik de RX7 lelijk noem, het is alleen een styling die ik opmerkelijk vind en waaraan ikzelf altijd weer eventjes aan moet wennen. De mx6 wil ik niet aan wennen, die vind ik gewoon niks...
Dus alsjeblieft ga me niet lynchen of ritueel verbranden, het is alleen dat Mazda mij altijd kan verbazen met styling, de ene keer ingetogen ende andere keer compleet over de andere boeg. (En Mazda heeft dat ook gedaan bij jullie toen de met de 121 "bolhoed"uitkwamen met berenvelgen, toen stonden jullie ook versteld.

)