Pagina 2 van 17
Geplaatst: 03 apr 2004, 09:33
door Marcel_mx3
Oeps
Hihi, maar goed blijf er bij dat het er mooi uit ziet !
Heej trouwens nog bedankt voor het plexiglas, !!!
je had alleen te weinig postzegels geplakt.. hihi ik had een boete van 50cent haha
Geplaatst: 03 apr 2004, 17:13
door mx3freak
hi there, ook nog bedankt voor je plexiglas!! ik had geen boete hoor :P
Geplaatst: 08 apr 2004, 15:36
door Marcel_mx3
Profiel aangepast 08-04-2004
Geplaatst: 27 aug 2004, 16:36
door Marcel_mx3
Netjes je achterlichten Tiga !, gesmoked
Geplaatst: 27 aug 2004, 16:46
door Tiga
Ze moeten nog een keertje. Links is net een slagje donkerder dan de rechter. Het valt in eerste instantie niet op, maar als je beter gaat kijken zie je het wel erg duidelijk.
Maar eerst hem maar weer goed rijdend krijgen, daarna gaan we wel weer met buitenkant bezig
Geplaatst: 27 aug 2004, 17:28
door Marcel_mx3
Tiga schreef:Ze moeten nog een keertje. Links is net een slagje donkerder dan de rechter. Het valt in eerste instantie niet op, maar als je beter gaat kijken zie je het wel erg duidelijk.
Maar eerst hem maar weer goed rijdend krijgen, daarna gaan we wel weer met buitenkant bezig
ik ken dat maar al te goed, bij mij gaat er ook altijd wel iets een heel klein beetje fout.
De meesten zien het niet eens, maar zelf stoor je je er aan...
Maar wat is er met je mx dan, rijdend krijgen?
Geplaatst: 27 aug 2004, 17:35
door Tiga
Me blok blijkt helemaal gaar te zijn.
Heb al ander blok geregeld en 11-12 sept. komt Dennisvs me helpen met de swap...hopen dat we het redden in twee dagen
Geplaatst: 12 feb 2005, 23:02
door Tiga
Pas ik net me profiel ff aan. Klik op ok en alles is leeg
jij nog een backup ergens staan marcel?
Geplaatst: 12 feb 2005, 23:15
door WhiteFinish
Minders,
by the way, hoe wist je dat je blok zo gaar was??
Geplaatst: 12 feb 2005, 23:22
door Tiga
Ik wist al een tijdje dat ie niet meer al te best was. Leek net of er een kilo spijkers onderin de carterbak aan het stuiteren was. Maar ben toen keertje naar de mazda garage gegaan omdat ik wat kleine probleempjes had. En toen die monteur me moter starte deed hij hem direct weer uit. De conversatie die toen volgde ging ongeveer zo:
Hij: Ben jij rijdend hier heen gekomen?
Ik: euh, ja!
Hij: Moet je nog ver om thuis te komen?
Ik: nou neuh, maar moet vanmiddag nog wel weg
Hij: met deze auto??
Ik: Euh ja?
Hij: Nou veel sterkte dan maar!
Het bleek dus dat mijn krukas lagers helemaal gaar waren en volgens hem op springen stonden. (Ik had toen nog de ballen verstand van auto's)