@Seven

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

seven
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mar 2012, 19:28

Bericht door seven »

ben benieuwd , ik had nog gevraagd voor meer foto`s.het lijk me ecdht kicke om net zo`n wagen als me broertje te hebben en dan naar evenementen rijden.
de wagen van me broertje is ook helemaal af en deze ook .
weet je misschien of er een project topic is van deze wagen?
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Bericht door SkippyMX3 »

Die jongen heeft mij bevestigd dat er niets aan mankeert. Alleen wat uiterlijke puntjes zoals is aangegeven in de advertentie. Dus als ik t zo bekijk moet je n mooie autp overhouden voor zo'n klein bedrag
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Steon
New member
New member
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 mar 2012, 22:56

Bericht door Steon »

Ik vind het wel bijzonder dat hij hem zo goedkoop weg doet. Pioneer sub/speakers, de andere extra's..

Wat ik zou doen als ik jou was, is vragen of hij er een nieuwe APK op wil zetten. Zo niet dan zou ik dat verdacht vinden.

Betekend niet dat het geen goede auto kan zijn hoor, als Skippy het zegt en als je een proefritje hebt gemaakt en hij lijkt goed te rijden.. het is een leuke auto :p
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Inderdaad, als ik een auto zou kopen waarbij inmiddels binnen 2 dagen de APK verloopt zou ik deze niet kopen voordat er een nieuwe APK op zit.
Kost de verkoper als het goed is erg weinig maar maakt hem wel gelijk een stuk betrouwbaarder.
seven
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mar 2012, 19:28

Bericht door seven »

dat was idd ook mijn idee. ik wil wel apk als dat kan. eerst me wagen verkopen dan eens en kijkje nemen.en als hij hem inmiddels verkocht heb zijn er nog genoeg over.
Steon
New member
New member
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 mar 2012, 22:56

Bericht door Steon »

Dus je hebt op dit moment nog een andere auto? Dan zou ik er niet van uit gaan dat deze er straks nog is. Het blijft wel een MX3 he... :p
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Opzich vind ik dat ze altijd nog best een tijd op marktplaats staan, toen ik opzoek was viel me dat in ieder geval wel op :P. Maar zoals ik het zag was op deze al wel veel geboden, dus met deze moet je misschien wel snel zijn. Al zou ik hem eerst grondig inspecteren.
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Bericht door SkippyMX3 »

Hij bood mij al aan om er nieuwe apk op te zetten dus ik denk idd dat ie gped is.
Mocht je een kijkje gaan nemen. Die auto staat in Veenendaal. Ik woon in leersum. Ikkan wel n kijkje voor je nemen onder de auto als je wilt. Moet je maar ff pb sturen als je daar interesse in hebt
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jorn
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt

Bericht door Jorn »

nog een tip, zoek zelf de garage uit waar hij apk gekeurd wordt! wellicht heeft hij ergens een garage waar hij wat vriendjes kent ofzo....
MX-6 2.0 '95
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Bericht door SkippyMX3 »

nog een tip, zoek zelf de garage uit waar hij apk gekeurd wordt! wellicht heeft hij ergens een garage waar hij wat vriendjes kent ofzo....


Om dese reden bied ik aan om m na te kijken voor je als je wilt. Gewoon tijdens je proefrit ofzo
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Plaats reactie