Koud rijdt die goed!, als die warm is valt toerental weg!
Moderator: Moderators
Ik heb de sensoren eruitgehaald! en met mijn andere mx-3 omgewisseld! maar de ecu gaf nog steeds 09 en 69 als foutcode aan !!, ik had ook poolen van accu losgekoppeld om te resetten, maar nog steeds het probleem!,
En zou ik die ontsteking van mijn andere mx-3 overkunnen zetten? niet dat ik dan opnieuw moet afstellen of op tijdzetten !??
en waarom geeft die nog steeds die 09 en 69 code aan:(
thx voor de replies trouwens!! x
En zou ik die ontsteking van mijn andere mx-3 overkunnen zetten? niet dat ik dan opnieuw moet afstellen of op tijdzetten !??
en waarom geeft die nog steeds die 09 en 69 code aan:(
thx voor de replies trouwens!! x
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Als je beide ontstekingen merkt en later weer terug zet is er niks aan de hand .
Dus die kan je gewoon even wisselen .
Kijk wel even of het de zelfde ontstekingen zijn .
De ecu regelt voor het grootste gedeelte je timing .
Maar hij zou de fout code niet meer moeten geven .
Geen draad breuk ?
Effe door meten .
Dus die kan je gewoon even wisselen .
Kijk wel even of het de zelfde ontstekingen zijn .
De ecu regelt voor het grootste gedeelte je timing .
Maar hij zou de fout code niet meer moeten geven .
Geen draad breuk ?
Effe door meten .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
Mazdarati MX-6 schreef:Als je beide ontstekingen merkt en later weer terug zet is er niks aan de hand .
Dus die kan je gewoon even wisselen .
Kijk wel even of het de zelfde ontstekingen zijn .
De ecu regelt voor het grootste gedeelte je timing .
Maar hij zou de fout code niet meer moeten geven .
Geen draad breuk ?
Effe door meten .
oke bedankt man !, Zal het morgen ff checken met die ontsteking en doormeten !
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Je moet inderdaad goed je ontsteking markeren waar ze staan, als je dat niet doet moet je hem opnieuw afstellen.
Je temperatuurmeters zouden normaal moeten werken. aarom koop je geen nieuwe ? Ze zijn maar 10 euro oid per stuk.
Je temperatuurmeters zouden normaal moeten werken. aarom koop je geen nieuwe ? Ze zijn maar 10 euro oid per stuk.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
WhiteFinish schreef:Je moet inderdaad goed je ontsteking markeren waar ze staan, als je dat niet doet moet je hem opnieuw afstellen.
Je temperatuurmeters zouden normaal moeten werken. aarom koop je geen nieuwe ? Ze zijn maar 10 euro oid per stuk.
Jah inderdaad!, ik ga eerst ff die ontsteking omzetten !, en dan koop ik wel ff 2 temp sensors!!
WhiteFinish schreef:Je moet inderdaad goed je ontsteking markeren waar ze staan, als je dat niet doet moet je hem opnieuw afstellen.
Je temperatuurmeters zouden normaal moeten werken. aarom koop je geen nieuwe ? Ze zijn maar 10 euro oid per stuk.
Markeren heeft dat zin? De andere ontsteking die ik destijds in mijn auto heb gezet was net iets anders, waardoor de ontsteking niet klopte in dezelfde stand. (lees 20 graden voorontsteking)
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer: