Of stuur anders parajoy eens een PB. Hij had een tijdje geleden een pasklare cold air intake te koop staan voor de 1.6, misschien dat hij die nog heeft. Dan ben je van die hele buis af.
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
MX3V6_DH schreef:Of stuur anders parajoy eens een PB. Hij had een tijdje geleden een pasklare cold air intake te koop staan voor de 1.6, misschien dat hij die nog heeft. Dan ben je van die hele buis af.
idd je kan ook gewoon de slang (laten) vervangen door een alu buis, dan heb je nooit meer scheuren in de slang.
Priscilla schreef:
JForce schreef:aha, 101 uses for ducktape. (of is het geen ducktape? :P)
nou dan zou ik die maar eens vervangen.
Ja, voor 160 euro zeker? Mij niet gezien.
wist niet dat die slangen zo duur waren :P, die van v6 zie je wel vaak voorbijkomen hier, heb ik zelf ook nog 2 van.
yellow schreef:Voordat er nou Cold Air intakes worden gekocht... is het niet verstandiger om te beoordelen of het wel die slag/buis is?
@Priscilla: heb jij of je ouders geen ANWB? laat ze even langs komen en oordelen wat er aan de hand is voordat je wat koopt
Ik ben lid bij de ANWB maar deze verkopen me tot nu toe alleen maar onzin dus daar ga ik even niet meer naar luisteren.
Verder heeft ie het de hele week normaal gedaan, dus ik ga opzoek naar een slang (is toch zowiezo wel nodig, het ziet er niet uit) en denk dat het dan wel prima is.
yellow schreef:Voordat er nou Cold Air intakes worden gekocht... is het niet verstandiger om te beoordelen of het wel die slag/buis is?
@Priscilla: heb jij of je ouders geen ANWB? laat ze even langs komen en oordelen wat er aan de hand is voordat je wat koopt
Ik ben lid bij de ANWB maar deze verkopen me tot nu toe alleen maar onzin dus daar ga ik even niet meer naar luisteren. Verder heeft ie het de hele week normaal gedaan, dus ik ga opzoek naar een slang (is toch zowiezo wel nodig, het ziet er niet uit) en denk dat het dan wel prima is.