Pagina 2 van 3

Geplaatst: 15 apr 2010, 16:18
door RichMX-3

Geplaatst: 20 apr 2010, 14:06
door BruteFrits
Dennis_MX3 schreef:Dat was toch een gemodificeerd DE blok.
DE blok met een ZE intakemanifold en nog wat aanpassingen.


Inderdaad een DE, alhoewel hij altijd gezegd heeft dat het een ZE zou zijn.
Maar dat maakt de prestaties van dat blok niet minder mooi, 290pk.

Geplaatst: 20 apr 2010, 17:58
door Dennis_MX3
Idd echt bruut, helaas heeft hij niet zo heel lang gelopen.

Jeroentje heeft vaak een KL-ZE turbo blok bij evenementen staan.
Maar deze is volgens mij niet in te bouwen in een MX3 gezien het formaat.

Geplaatst: 20 apr 2010, 18:01
door The-Xtreme_Mazda
Dennis_MX3 schreef:Idd echt bruut, helaas heeft hij niet zo heel lang gelopen.

Jeroentje heeft vaak een KL-ZE turbo blok bij evenementen staan.
Maar deze is volgens mij niet in te bouwen in een MX3 gezien het formaat.


volgens mij is dat wel een echt blok geweest (kan het fout hebben maar dat is het oude blok van mike de klze turbo) maar die is leeg gehaald en voor de show neer gezet.

Geplaatst: 20 apr 2010, 20:06
door martinenijenhuis
dat blok is een k8 en hij is leeg ;) ( op het papiertje staat wat anders)

Groetjes M&M

Geplaatst: 20 apr 2010, 20:17
door Dennis_MX3
hmm nepperij dus.
beetje jammer weer.

Geplaatst: 20 apr 2010, 20:18
door WhiteFinish
Nog een keer onjuist ;)

Het is een 2.0 KFZE blok (kijk maar naar de intake), maar ja, het blok is wel leeg (vanwege het gewicht)

Geplaatst: 20 apr 2010, 20:41
door martinenijenhuis
Nee dat is geen nepperij, het is gewoon een voorbeeld blok!
Een goed blok zou zonde zijn:

* veel te zwaar om steeds te verplaatsen
* te duur
En of het nou om een k8 of kf of kl gaat dat zijn details, die een leek in elk geval niet ziet, maar het gaat erom dat zij een set up kunnen leveren.

Groetjes M&M

Geplaatst: 20 apr 2010, 21:35
door Dennis_MX3
Maar die set-up krijg je nooit in de auto.
De piping zou flink aangepast moeten worden wil je het in de motorruimte van een MX3 willen proppen.

Geplaatst: 20 apr 2010, 21:58
door scary
Dennis_MX3 schreef:Maar die set-up krijg je nooit in de auto.
De piping zou flink aangepast moeten worden wil je het in de motorruimte van een MX3 willen proppen.
http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... w&car_id=4

Foto's genoeg dacht ik zo