Pagina 2 van 2

Geplaatst: 01 feb 2010, 09:45
door LeonPG
Succes ermee.

Mocht het trouwens aan je luchtinlaat liggen, dan zal het altijd het deel tussen het blok en de luchtmassameter zijn. Kan ook een lekke pakking zijn, bijv. van het inlaatspruitstuk.

Geplaatst: 30 mar 2010, 17:16
door Gregory
ik had dat probleem ook eens met de mijne
als je remde
ontkoppelde viel die bijna altijd stil of het was net niet

bij mij was het de benzine filter die vervuilt was

de filter achterin onder de achterzetels

Geplaatst: 30 mar 2010, 18:54
door MarcX3
Als je aan die stelschroef gedraaid hebt, draai maar weer terug.

Want als die het af en toe heeft zal het daar niet aan liggen.

Die stelschroeven zijn orgineel ook vastgelijmt zodat men er niet aan kan draaien. Alleen door ouderdom word die lijm minder

Iedereen heeft het over die stelschroeven bovenop de gasklep maar die zijn echt zelden het probleem.

Lambdasondes als die het niet doen gaat die in een noodprogramma en kan dit soort dingen voor gaan komen.

Eerst de bekende problemen oplossen en dan kijken hoe en wat, niet als het ene nog niet gemaakt is het andere proberen op te lossen want echt zowat alle sensoren hebben met elkaar te maken, electronica van de v6 is als je 1 sensor oid niet goed hebt al in het noodprogramma aan het lopen.

In het begin had ik dat schommelen ook met de klze, van alles geprobeert, bleek het waarschijnlijk een vuiltje in de injectoren te zijn.

Geplaatst: 06 apr 2010, 21:03
door Ricoh
Lambdasensoren zijn vervangen inmiddels.

Heb nog niet veel gereden, maar hij is nog niet uitgevallen tijdens het ontkoppelen en remmen tegelijkertijd. Wel valt ie nog steeds te ver terug in toeren.

Injectorreiniger maar eens proberen.

Geplaatst: 09 apr 2010, 14:27
door JForce
ontkoppelt je koppeling wel geheel?

ik bedoel als je langzaam rijdt en de koppeling pakt nog een beetje, dan valt de motor uit.

kan zijn dat ie soms wel los gaat en soms niet.