lekkage!!!

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hyperbass
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 jun 2009, 20:47
Locatie: Sliedrecht

Bericht door hyperbass »

die gegevens en prijzen haal ik ook bij hbase vandaan want daar werken ze bij die automaterialen zaak ook mee.

maar ik heb het spul ook allemaal besteld op probestore dat van die poelie weet ik niet zeker heb zelf ook een 1.8 uit '92 en heb de 16 mm waterpomp poulie besteld omdat er in de omschrijf staat dat die het meest voorkomt bij auto's ouder dan 1994
Niet geschoten is altijd mis
Gebruikersavatar
Dikkekobus
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 234
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
Locatie: Sappemeer

Bericht door Dikkekobus »

WhiteFinish schreef:Je moet even je koelvloeistof bijvullen bij de vuldop en dan alle lucht uit het systeem halen. Niet kvs in je overlooptank gooien want dat is een overloop ;)


Wat zei ik nou tegen je in een ander topic "niet mensen op een verkeerd spoor zetten" er staat op je overloop tank MIN en MAX maar das natuurlijk ook onzin.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

Dikkekobus schreef:
WhiteFinish schreef:Je moet even je koelvloeistof bijvullen bij de vuldop en dan alle lucht uit het systeem halen. Niet kvs in je overlooptank gooien want dat is een overloop ;)


Wat zei ik nou tegen je in een ander topic "niet mensen op een verkeerd spoor zetten" er staat op je overloop tank MIN en MAX maar das natuurlijk ook onzin.


ook hier wil ik je weer vragen om onderlinge geschillen maar via andere wegen uit te vechten .
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Op de overloop staat idd min en maxx en dat is niet voor niets ;)
Dus die moet WEL gevuld zijn...

De overloop is een reservoir voor het koelcircuit, zowel bij " teveel" als "tekort" aan koelvloeistof, daarom moet deze gevuld zijn.

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Plaats reactie