Witte zijknipper lichten met stads?

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot

Witte zijknipper lichten met stads?

Bericht door Ferio »

Hoi Hoi!

Ik heb een mooi plekje gevonden voor de stadslichten en ik vroeg mij af, passen deze ook in die witte zijknippers die te koop zijn?

thanks
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot

Bericht door Ferio »

Niemand die het weet? Weet iemand anders een vergelijkbare wit kapje waarin een stadslicht past?
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ik snap je bedoeling niet echt.

In principe kan je elk lampje op elke plek plaatsen. Zolang je maar een beetje ruimte maakt en het lampje verlengt kan je alles doen wat je wilt.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot

Bericht door Ferio »

WhiteFinish schreef:Ik snap je bedoeling niet echt.

In principe kan je elk lampje op elke plek plaatsen. Zolang je maar een beetje ruimte maakt en het lampje verlengt kan je alles doen wat je wilt.

De stadslicht van mijn auto was niet correct aangesloten, had stephan niet gedaan, maar bij de apk deden ze een oogje dicht hierover en dat was het enige wat er mis was.

Alleen de aansluiting (beide kanten) hangt aan 2 losse draden met het contact punt waar je het lampje in klikt en er moet dus eigenlijk ook zo'n kapje omheen en recht vooruit bevestigd worden.

Bij de apk zei die jongen dat waarschijnlijk die witte zijknipper lichten passen met dat contact punt van de stadslicht.

Mij vraag was eigenlijk passen ze ook daadwerkelijk of zijn er kleine aanpassingen nodig? Want dan wil ik even een setje aanschaffen.

De auto word binnenkort verkocht en ik wil hem wel goed weg doen, dus vandaar dat ik dat in orde wil hebben
Plaats reactie