kopen?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
raymondmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 450
Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
Locatie: vaals

Bericht door raymondmx-3 »

gefeliciteerd met de nieuwe aankoop.
Gebruikersavatar
Marcjah
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 nov 2007, 20:52
Locatie: Veenendaal

Bericht door Marcjah »

danku danku

ik zal binnenkort als ik me auto heb wat fotootjes schieten en ff een profiel aanmaken ;)

gegroet

ps.
ik had jammer genoeg niks van de prijsvraag af kunnen dingen, heb nog wel een gratis radio-cd spelertje erbij gelult.
Hoe is het geluid in de mx3? ik heb een standaard mx3 dus er zitten ook die standaard boxen in geloof ik
Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

Marcjah schreef:ik had jammer genoeg niks van de prijsvraag af kunnen dingen, heb nog wel een gratis radio-cd spelertje erbij gelult.


Prijsvraag ;) :clown:
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Ach, die vier standaard speakers voldoen voor normaal gebruik.
Zolang je er geen disco van wil maken, is het naar mijn mening prima te doen.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Marcjah schreef:Hoe is het geluid in de mx3? ik heb een standaard mx3 dus er zitten ook die standaard boxen in geloof ik


geluid is geweldig... is toch niks mooiers als een mooie brullende v6 motor? :clown:

als je het over de speakers hebt... tsja... gevalletje van ''in het kader van de bezuinigingen'' :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

turbulence schreef:
Marcjah schreef:Hoe is het geluid in de mx3? ik heb een standaard mx3 dus er zitten ook die standaard boxen in geloof ik


geluid is geweldig... is toch niks mooiers als een mooie brullende v6 motor? :clown:

als je het over de speakers hebt... tsja... gevalletje van ''in het kader van de bezuinigingen'' :mrgreen:


Eerder gevalletje van smaak ;)

Ligt maar net aan je eisen, de een wilt een full sound system. De ander vind het standaard systeem mooi klinken.

In ieder geval : Gefeliciteerd met je mooie aankoop !!! Hier ga je geen spijt van krijgen :)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

WhiteFinish schreef:
turbulence schreef:
Marcjah schreef:Hoe is het geluid in de mx3? ik heb een standaard mx3 dus er zitten ook die standaard boxen in geloof ik


geluid is geweldig... is toch niks mooiers als een mooie brullende v6 motor? :clown:

als je het over de speakers hebt... tsja... gevalletje van ''in het kader van de bezuinigingen'' :mrgreen:


Eerder gevalletje van smaak ;)

Ligt maar net aan je eisen, de een wilt een full sound system. De ander vind het standaard systeem mooi klinken.

In ieder geval : Gefeliciteerd met je mooie aankoop !!! Hier ga je geen spijt van krijgen :)


over smaak valt niet te twisten, maar ik moet wel zeggen, het is gewoon wel iets waarop bezuinigd is.. de speakers daar buiten gelaten, maar vooral de bekabeling die daarvoor gebruikt is, dat is gewoon erg goedkoop en ongelovelijk dun spul ( en dat is miz wel in het kader van de bezuinigingen ;)

nu hoef je idd geen bose systeem te verwachten, OEM speakers zijn verder wel goed hoor, maar als je wilt gaan upgraden denk dan ook aan de bekabeling ( dat ik wat ik probeerde uit te leggen)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Marcjah
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 nov 2007, 20:52
Locatie: Veenendaal

Bericht door Marcjah »

okeee

nougoed ik hoor het vanzelf wel...

dan nog een heel praktisch vraagje

ik wou wat muziek op een cd zetten..
nou wou ik dus 4 nummers (elk nummer 2 uur) van precies 680 mb op een cd (wat maximaal 700mb aankan) zeten. Dit is in totaal 6 uur, en op de cd staat dat er maar 80 minuten op kunnen..
wat te doen?

ik zat er zelf aan te denken om er gewoon een "data" cd van te maken, alleen ben ik dan bang dat mijn cd speler die niet kan af spelen.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

gewoon proberen :mrgreen: anders pak je toch een nieuw cdtje ;)
maar idd het gaat niet passen, voor data gelden de mb's en voor muziek bestanden e.d. de min.
je kan het allicht proberen als data cd maar staat me iets van bij dat het niet werkt.
enige wat kan is er mp3 albums van maken.
dan kan je wel iets van 3 of 4 cd's branden als het goed is.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Marcjah
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 nov 2007, 20:52
Locatie: Veenendaal

Bericht door Marcjah »

ja ik zie nu ook net dat je bij nero ook kan kiezen voor de optie "MP3-schijf" hier tellen ook de mb's....
misschien werkt deze wel?
iemand hier ervaring mee?
Plaats reactie