MX-3 Racer
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
gewoon KLZE erin en dan totaal strippen...
je zou eens moeten zoeken op mx-3.com daar zijn diverse lijstjes met gewichtsbesparing en wat je dan kunt verwijderen en hoeveel kg je wint..
pasklare rolkooi is er niet voor de mx3, dus dat gaat 100% zeker lassen worden...
gewoon superstijf alles maken en dan zal de mx zeker strak de bocht rondgaan, miz is op circuitrijden het FWD gegeven wel een iets minder iets, met RWD kun je wat makkelijker de auto in overstuur laten gaan maar goed daar haal je ook niet altijd supersnelle tijden mee he.. maar beetje meer overstuur maakt het altijd wel wat spannender
je zou eens moeten zoeken op mx-3.com daar zijn diverse lijstjes met gewichtsbesparing en wat je dan kunt verwijderen en hoeveel kg je wint..
pasklare rolkooi is er niet voor de mx3, dus dat gaat 100% zeker lassen worden...
gewoon superstijf alles maken en dan zal de mx zeker strak de bocht rondgaan, miz is op circuitrijden het FWD gegeven wel een iets minder iets, met RWD kun je wat makkelijker de auto in overstuur laten gaan maar goed daar haal je ook niet altijd supersnelle tijden mee he.. maar beetje meer overstuur maakt het altijd wel wat spannender
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
ik heb met mn bmw hoe raar het ook klinkt met een achterwiel aandrijver heel veel last gehad met onderstuur, nu heb ik het er eindelijk uit, maar koste bloed zweet en tranen en veel aanpassen.
tja en een e30 in de hekken, ik heb ook wel eens verloren van een naar mijn mening wat mindere auto, maar je moet niet vergeten dat er ook nog zoiets bestaat als talent, en aangezien ik daar niet heel veel van bezit, leg ik het ook wel eens af.
tja en een e30 in de hekken, ik heb ook wel eens verloren van een naar mijn mening wat mindere auto, maar je moet niet vergeten dat er ook nog zoiets bestaat als talent, en aangezien ik daar niet heel veel van bezit, leg ik het ook wel eens af.
if you never crash, youre not going fast enough.
hoe ik het allemaal ga doen dat weet ik denk ik wel, na een bmw en een sierra xr4i opbouwen weet ik denk ik wel waar ik aan begin, mijn enige zorg is dat ik nog niet veel weet van onderdelen, wat past wel en wat past niet, wat werkt wel en wat werkt niet. maar een beetje pionieren zal wel aardig worden, ik heb al wat rondgesurft, maar er zijn weinig echte performance parts te vinden (in de buurt).
if you never crash, youre not going fast enough.
- Yence
- Super-Pilot
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Voor een groot gedeelte van de performance parts zal je idd in Canada moeten zijn en anders de VS.
www.corksport.com heeft een redelijk groot ass. en is betrouwbaar.
Verder kan Jeroentje.nl je waarschijnlijk een heel eind verder helpen met wat zeldzamere performance spullen.
www.corksport.com heeft een redelijk groot ass. en is betrouwbaar.
Verder kan Jeroentje.nl je waarschijnlijk een heel eind verder helpen met wat zeldzamere performance spullen.