Altezza's afkitten!?!?
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
-
- Pilot
- Berichten: 661
- Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
- Locatie: almere
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
martinenijenhuis schreef:Je moet ook voorzichtig zijn, je vriendin bewerk je
ook niet met een schroevendraaier hahaha
Groetjes M&M
Het risico is ook dat als je ze te lang in de oven laat liggen dan gaat het glas vervormen. Als je ze te kort erin hebt, staat er teveel spanningen op de kap en breekt ie op een gegeven moment.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Nu er toch over altezza's wordt gesproken:
Ik heb mijn black altezza's kunnen kopen van een kerel die zijn mx3 in de puin had gereden aan de voorkant. Hij heeft ze netjes afgekit en ventilatiegaatjes gemaakt voor de luchtcirculatie. Nu is het zo dat hij die gaatjes heeft geboord door de onderste rand van de plexiglas kap. Best netjes gedaan en je ziet er weinig tot niets van.
Het is wel dat als je de auto nu wast dat er alsnog iets of wat water in kan lopen, iets wat niet de bedoeling is...
Wat is nu wijsheid? Die gaatjes afdichten en gaatjes boren in de zwarte achterzijde of gewoon zo laten? Mijn gok is dat ik dan in de herfst mooi condens heb in mijn lichten... En wat is de beste plek voor die ventilatiegaatjes in de achterzijde?
Ik heb mijn black altezza's kunnen kopen van een kerel die zijn mx3 in de puin had gereden aan de voorkant. Hij heeft ze netjes afgekit en ventilatiegaatjes gemaakt voor de luchtcirculatie. Nu is het zo dat hij die gaatjes heeft geboord door de onderste rand van de plexiglas kap. Best netjes gedaan en je ziet er weinig tot niets van.
Het is wel dat als je de auto nu wast dat er alsnog iets of wat water in kan lopen, iets wat niet de bedoeling is...
Wat is nu wijsheid? Die gaatjes afdichten en gaatjes boren in de zwarte achterzijde of gewoon zo laten? Mijn gok is dat ik dan in de herfst mooi condens heb in mijn lichten... En wat is de beste plek voor die ventilatiegaatjes in de achterzijde?
Vroeger of later kom je erachter dat een poesje leuker is dan een kater!
Allereerst sorry voor het omhoog schoppen van zo'n oud topic . . maar dit leek me misschien beter dan weer een nieuw alteza topic aan te maken. . *correct me if i'm wrong*
Ik heb mijn alteza's netjes opnieuw afgekit en er zitten links en rechts onderin al 2 x 3mm ventilatie gaatjes in. Nou wil het dat mijn rechter alteza perfect is, geen vocht / condens niets. Maar de linker is een ramp die blijft maar beslaan.
Ik weet niet meer wat ik hier aan zou kunnen doen, ik heb de gaatjes in allebij op dezelfde plaatsen zitten. .
En zeg asjeblieft niet gebruik de zoek functie, heb ze allemaal al wel 10x doorgelezen
Grtjes hzzy
Ik heb mijn alteza's netjes opnieuw afgekit en er zitten links en rechts onderin al 2 x 3mm ventilatie gaatjes in. Nou wil het dat mijn rechter alteza perfect is, geen vocht / condens niets. Maar de linker is een ramp die blijft maar beslaan.
Ik weet niet meer wat ik hier aan zou kunnen doen, ik heb de gaatjes in allebij op dezelfde plaatsen zitten. .
En zeg asjeblieft niet gebruik de zoek functie, heb ze allemaal al wel 10x doorgelezen
Grtjes hzzy
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer: