Mistlampen
Moderator: Moderators
voor diegen die de lampen willen.diegene waar ik ze kan halen haalt ze zelf dus bij carpoint.dus jullie kunnen ze gewoon zelf bestellen.
prijs is 78,-
deze hebben wel een diameter van 100mm.ik had er 85mm in ziten dus vraag me af of dit passend is?dus mischien iemand hier die dat weet.
kijk dus ff op www.carpoint.nl op produkt nummer 15.101.41
gegevens van de lamp:
krachtige H3.12V,55Watt lamp.
Lichtgevende LED ring
multiverstelbaar en in een metalen behuizing.
prijs is 78,-
deze hebben wel een diameter van 100mm.ik had er 85mm in ziten dus vraag me af of dit passend is?dus mischien iemand hier die dat weet.
kijk dus ff op www.carpoint.nl op produkt nummer 15.101.41
gegevens van de lamp:
krachtige H3.12V,55Watt lamp.
Lichtgevende LED ring
multiverstelbaar en in een metalen behuizing.
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Rus... schreef:zo 100 mm is wel beetje groot....wie weet oplossing?
Misschien kunnen we groupbuy doen (met korting natuurlijk)? of gaat dat niet?
als er meer mensen zeker weten willen en we een definitieve lijst hebben dan kan ik hier altijd kijken of ik korting kan regelen.maar zal dan langs moeten rijden om te vragen om hoeveel korting het gaat.
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
owjah...
houd er wel rekening mee dat deze niet 123 passen.. bij mijn bumper zaten er al speciale beugeltjes, maar die zitten niet op de stockvoorbumper volgens mij...
dus je zult misschien zelf nog wel even wat moeten fabriceren of toon of m&m moeten even duidelijk kunnen maken hoe zij het hadden op de standaard voorbumper
houd er wel rekening mee dat deze niet 123 passen.. bij mijn bumper zaten er al speciale beugeltjes, maar die zitten niet op de stockvoorbumper volgens mij...
dus je zult misschien zelf nog wel even wat moeten fabriceren of toon of m&m moeten even duidelijk kunnen maken hoe zij het hadden op de standaard voorbumper
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten