@WhiteFinish KLDE 1e keer gelopen
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
SRD bushing en bronz oil bushings met short shifter geplaats (met veel hulp van mijn schoonvader)
Pook zakte weer eens door de vloer
Maja.. rijdt nu weer, das het belangrijkste
ow ja... ook a-styl met raid hp meters geplaatst
Pook zakte weer eens door de vloer
Maja.. rijdt nu weer, das het belangrijkste
ow ja... ook a-styl met raid hp meters geplaatst
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
WhiteFinish schreef:SRD bushing en bronz oil bushings met short shifter geplaats (met veel hulp van mijn schoonvader)
Pook zakte weer eens door de vloer
Maja.. rijdt nu weer, das het belangrijkste
ow ja... ook a-styl met raid hp meters geplaatst
Hoe heb je het nu opgelost dan met dat verzakken van dat rubber?
Bij mij zit er nu een plaatje aan de onderkant geschroeft en heb er geen last meer van.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
@yens... Het schakelen is echt een stuk korter. Nog even wennen want af en toe denk je dat ie niet in de versnelling zit.
@marcel. De hele boel is weer vastgekit met een speciale plaatkit. Nu zit ie weer muurvast maar toch een beetje flexibel.
@marcel. De hele boel is weer vastgekit met een speciale plaatkit. Nu zit ie weer muurvast maar toch een beetje flexibel.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences