Sportstuurnaaf: terugslag richtingaanwijzers gedraaid.
Moderator: Moderators
Als de gaatjes in je stuur anders zitten moet je je naaf ietsdraaien om je stuur recht te krijgen,
waar door je de problemen krijgt wat maestro dus heeft
Denk well dat de gaatjes op een andere plek boren de oplosing is
of een andere stuurnaaf op die wel goed is voor dat stuur
waar door je de problemen krijgt wat maestro dus heeft
Denk well dat de gaatjes op een andere plek boren de oplosing is
of een andere stuurnaaf op die wel goed is voor dat stuur
Gij zult niet stelen
de overheid duld geen concurentie
de overheid duld geen concurentie
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
Ik heb een stuurtje van het zelfde merk met dezelfde gaatjes en verder geen probleem...
Het naafje heb ik weg bij een autostyle dealer...
Ik zie natuurlijk ok dat mij gaatjes anders zitten maar voor de montage op het naafje zou dat niets uitmaken aangezien het naafje veeel meer gaatjes bevat dan de 6 die nodig zijn.
Het naafje heb ik weg bij een autostyle dealer...
Ik zie natuurlijk ok dat mij gaatjes anders zitten maar voor de montage op het naafje zou dat niets uitmaken aangezien het naafje veeel meer gaatjes bevat dan de 6 die nodig zijn.
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Yep HTC p3300.
Software: GPSDash.
De klokjes kunnen aangepast worden. Zo kun je bijvoorbeeld acceleratie en snelheid laten weergeven (huidig, minimaal en maximaal). Dit kan digitaal, of dmv wijzerklokjes. Best leuk programma. Enige jammere is dat je de kleuren enzo niet kunt veranderen. Je hebt of witte of zwarte klokjes. Je kunt er geen blauwe letters ofzo in zetten.
grts,
Stro
Software: GPSDash.
De klokjes kunnen aangepast worden. Zo kun je bijvoorbeeld acceleratie en snelheid laten weergeven (huidig, minimaal en maximaal). Dit kan digitaal, of dmv wijzerklokjes. Best leuk programma. Enige jammere is dat je de kleuren enzo niet kunt veranderen. Je hebt of witte of zwarte klokjes. Je kunt er geen blauwe letters ofzo in zetten.
grts,
Stro
Het probleem met de terugslag van de richtingaanwijzers is verholpen.
1. Stuurtje van de naaf gehaald.
2. Naaf gemarkeerd met de wielen recht
3. Naaf van de pin gehaald (enig wrikwerk en hefboompjes )
4. Claxon sleepcontact aan achterkant verwijderd (opduwen met schroevendraaier).
5. Aluminium deel van gietijzer gedemonteerd (imbus)
6. Schilderstape over de opening van de naaf geplakt
7. Pinnetje van de richtingaanwijzers-afslag rood gemaakt met pen
8. Datzelfde pinnetje in de juiste stand gezet (horizontaal)
9. Naaf met schilderstape recht op de pin gedrukt en voila rood stipje op de tape
10. Met een metaalboor het rode stipje uitgeboord.
11. Naaf er weer op en met draaiende motor een testje gedaan (stationair) met de terugslag
12. Geheel nu definitief gemonteerd en gaan rijden.
13. Linksaf en rechtsaf.
24. Breed lachen en denken: 'dat had ik veel eerder kunnen doen, want dit alles kostte nog geen half uur tijd'.
Foto's:
Gaatje geboort (bij mij is 1 pinnetje afgebroken, normaal zou je twee gaatjes moeten boren):
Schroefjes er weer in:
Sleepcontact van de claxon er weer op:
Stuurtje monteren en rijden.
Grts,
Stro
1. Stuurtje van de naaf gehaald.
2. Naaf gemarkeerd met de wielen recht
3. Naaf van de pin gehaald (enig wrikwerk en hefboompjes )
4. Claxon sleepcontact aan achterkant verwijderd (opduwen met schroevendraaier).
5. Aluminium deel van gietijzer gedemonteerd (imbus)
6. Schilderstape over de opening van de naaf geplakt
7. Pinnetje van de richtingaanwijzers-afslag rood gemaakt met pen
8. Datzelfde pinnetje in de juiste stand gezet (horizontaal)
9. Naaf met schilderstape recht op de pin gedrukt en voila rood stipje op de tape
10. Met een metaalboor het rode stipje uitgeboord.
11. Naaf er weer op en met draaiende motor een testje gedaan (stationair) met de terugslag
12. Geheel nu definitief gemonteerd en gaan rijden.
13. Linksaf en rechtsaf.
24. Breed lachen en denken: 'dat had ik veel eerder kunnen doen, want dit alles kostte nog geen half uur tijd'.
Foto's:
Gaatje geboort (bij mij is 1 pinnetje afgebroken, normaal zou je twee gaatjes moeten boren):
Schroefjes er weer in:
Sleepcontact van de claxon er weer op:
Stuurtje monteren en rijden.
Grts,
Stro