M&M: Ongeluk
Moderator: Moderators
jeetje wat een klap moet dat geweest zijn zeg ! zowel lichamelijk als geestelijk.
het moment dat het gebeurd en de vele momenten erna, dat je er nog aan denkt/ mee geconfronteerd wordt !!!
echt zo zonde en sneu voor jullie !
heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er beide snel bovenop komen.
en vooral kwa letsel dan ! want als ik zo naar de foto's kijk is het maar goed dat jullie er nog op deze manier zijn uitgestapt !!!
nogmaals heel veel sterkte !!!!
het moment dat het gebeurd en de vele momenten erna, dat je er nog aan denkt/ mee geconfronteerd wordt !!!
echt zo zonde en sneu voor jullie !
heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er beide snel bovenop komen.
en vooral kwa letsel dan ! want als ik zo naar de foto's kijk is het maar goed dat jullie er nog op deze manier zijn uitgestapt !!!
nogmaals heel veel sterkte !!!!
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
Even een klein berichtje van ons:
Héél hartelijk dank allemaal voor de lieve berichtjes, smsjes en woorden!!!
We zijn zó blij met jullie
Marcel is sinds vanmiddag 15.00 uur thuis en ligt net op bed. Hij is al moe van de aanloop van vanmiddag en vanavond krijgen we nog meer aanloop, dus dit uurtje gebruikt hij even lekker om bij te komen.
Hij heeft natuurlijk erg last van zijn rug en ook gekneusde ribben die hem veel pijn doen. Hij mag 1 á 2 weken niet werken i.v.m. hersenschudding.
Zelf ben ik stijver dan gisteren, meer last van de spieren, maar ach, ik ben een Nijenhuis, dat gaat ook wel weer over
Ik ga nu ook even een beetje rustig aan doen, Marcel even wat medicijnen geven tegen de pijn en even naast 'm liggen, denk ik.
Liefs, ook namens Marcel, Martine
Héél hartelijk dank allemaal voor de lieve berichtjes, smsjes en woorden!!!
We zijn zó blij met jullie
Marcel is sinds vanmiddag 15.00 uur thuis en ligt net op bed. Hij is al moe van de aanloop van vanmiddag en vanavond krijgen we nog meer aanloop, dus dit uurtje gebruikt hij even lekker om bij te komen.
Hij heeft natuurlijk erg last van zijn rug en ook gekneusde ribben die hem veel pijn doen. Hij mag 1 á 2 weken niet werken i.v.m. hersenschudding.
Zelf ben ik stijver dan gisteren, meer last van de spieren, maar ach, ik ben een Nijenhuis, dat gaat ook wel weer over
Ik ga nu ook even een beetje rustig aan doen, Marcel even wat medicijnen geven tegen de pijn en even naast 'm liggen, denk ik.
Liefs, ook namens Marcel, Martine
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer: