Yence
Moderator: Moderators
- Yence
- Super-Pilot
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Klopt, de 16" Rota's liggen er al een tijdje onder. Ik wilde de Bellini's nog een tijdje laten liggen, maar heb wegens omstandigheden het geld nodig.
1 van de redenen is dat ik een lekke koppakking, lekke oliekering en defecte oliepomp heb.
Het is 't niet waard om in dit blok nog zoveel geld te steken, aan de andere kant heb ik 't geld niet voor een engine swap, ook niet met het geld van de velgen. Ik zit dus een beetje met een dilemma.
1 van de redenen is dat ik een lekke koppakking, lekke oliekering en defecte oliepomp heb.
Het is 't niet waard om in dit blok nog zoveel geld te steken, aan de andere kant heb ik 't geld niet voor een engine swap, ook niet met het geld van de velgen. Ik zit dus een beetje met een dilemma.
- Yence
- Super-Pilot
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Thx Marcel
Eerste keus is uiteraard een BP swap, maar ook die 1.8 blokkies zijn nog best prijzig. Ik ben ook aan 't navragen voor revisie en dan gelijk het blok op laten boren naar een 1.8. Ek ben er nog niet helemaal uit. Duurt zowiezo nog wel enkele maanden voor ik het geld bij elkaar heb. De vleugeldeuren laten monteren zit er voorlopig dus ook nog niet in.
Eerste keus is uiteraard een BP swap, maar ook die 1.8 blokkies zijn nog best prijzig. Ik ben ook aan 't navragen voor revisie en dan gelijk het blok op laten boren naar een 1.8. Ek ben er nog niet helemaal uit. Duurt zowiezo nog wel enkele maanden voor ik het geld bij elkaar heb. De vleugeldeuren laten monteren zit er voorlopig dus ook nog niet in.
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- Yence
- Super-Pilot
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Na wat onderzoek denk ik dat 't toch een bp swap gaat worden. Een andere B6DE erin leggen zou bijna evenveel kosten, dus dat is geen optie. B6t of BPt zou weer te duur worden. Ik probeer alleen nog uit te zoeken wat revisie+opboren tot 1800cc zou kosten en wat daar allemaal bij zou komen kijken.
Als m'n velgen verkocht zouden zijn, zou ik financieel al een heel eind op weg zijn, dus...wie? :P
Als m'n velgen verkocht zouden zijn, zou ik financieel al een heel eind op weg zijn, dus...wie? :P