Maar nu is de vraag wat ik terug zou krijgen voor mijn wagen. Ik weet het, hier kun je vrij moeilijk op antwoorden omdat je hem niet in het echt hebt gezien maar vraag het toch maar zodat ik een beetje weet of ik wel kan overstappen naar een V6.
Dit zijn de gegevens:
Mazda MX-3 (natuurlijk :P) 1.6 16v Silverstone
Kleur: zilvergrijs
Bouwjaar: 1998
KM: 200.000 binnenkort nieuwe distributieriem en kleine beurt.
Linkerdeur is ligt beschadigd
kleine roestplekjes onder sleutelgat van kofferklep. => dit was al toen ik hem kocht en is niet verder gaan roesten en kun je niet al te duur behandelen.
Bestuurders stoel aan linkerzijde versleten van het in en uitstappen.
Verder Nette auto heeft elk jaar een grote beurt gehad. APK-keuring bij de mazda dealer en zoals al eerder omschreven gaat hij binnenkort weg voor distributieriem en kleine dingen zoals ruitenwissers vervangen etc.
Heb nog alle APK papieren en rekeningen en ook van de vorige eigenaar en daar staan geen grote dingen op vermeld. Er zit nog zelf een mapje bij met allerhande boekjes: instructieboekje, boekje met mazda dealers van 1997 van heel europa, garantie bewijs en onderhoudsboekje, certificaat mazda anti-diefstalsysteem.
Ik wil graag een zo eerlijk antwoord dus als je er niks van kan zeggen heb ik het liefst dat je dat ook gewoon zegt

Edit: Ik heb ook gekeken op verschillende auto zoekmachines zoals autotrack en autotrader maar daar kan ik mijn auto niet echt vergelijken met een ander model omdat bev. het aantal kilometers niet overeenkomen of de motor of kleur niet hetzelfde is.