OizO's Polyester Evolook Spoiler Project
Moderator: Moderators
Hier dan eindelijk de lang verwachte foto's
:
(Er zit nog wat duck-tape op de uiteindes totdat de montagekit helemaal "uitgehard" is en ik moet de lijmresten van de ducktape nog weghalen, nog gee tijd ervoor gehad namelijk):
Het stukje geel/wit aan de linkse kant is mijn lak ervan af door de ducktape
Moet ik nog bijspuiten 

(Er zit nog wat duck-tape op de uiteindes totdat de montagekit helemaal "uitgehard" is en ik moet de lijmresten van de ducktape nog weghalen, nog gee tijd ervoor gehad namelijk):

Het stukje geel/wit aan de linkse kant is mijn lak ervan af door de ducktape

I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Zit geen patent op hoor, als je em ook wil moet je wel een grote sticker met mijn naam erop erop plakken
Maar waarschuw je wel is redelijk wat werk om dat mooi te krijgen maar ben zeer tevreden met het resultaat.
Ga binnenkort bij iemand informeren hoeveel het kost om zelf een cup-diffuser te ontwerpen, ik heb al een bruut idee
Maar dat hou ik nog even voor mezelf
Binnenkort ook effe alarmpje inbouwen

Maar waarschuw je wel is redelijk wat werk om dat mooi te krijgen maar ben zeer tevreden met het resultaat.
Ga binnenkort bij iemand informeren hoeveel het kost om zelf een cup-diffuser te ontwerpen, ik heb al een bruut idee

Maar dat hou ik nog even voor mezelf

Binnenkort ook effe alarmpje inbouwen

I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
@Blacksheep: Ik had er overheen gelezen, maar ik merk niet veel tijdens het rijden. Ik hoor de uitlaat wel wat harder maar dat komt omdat het kapje aan de binnenkant onder spoiler eraf is. 

- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: