Toertocht
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
De tourrit van Kothen was onzettend leuk (50+ mx3's?)...
Ook in de Ardennen hebben Dennis, Meggy en ik een tourrit uitgezet. Hierbij komt ontzettend veel voorbereiding bij kijken.
Al helemaal als je het in Nederland wilt houden moet je het zo centraal mogelijk doen. Tevens moet de tourrit van te voren worden gereden om alles te verkennen.
Daarnaast kan je met een tourrit niet op de snelweg gaan rijden omdat er dan te grote gaten vallen en afritten gemist kunnen worden.
Het idee lijkt me in ieder geval leuk. Ik wil zeker deelnemen mits alles volledig voorbereid is.
Ook in de Ardennen hebben Dennis, Meggy en ik een tourrit uitgezet. Hierbij komt ontzettend veel voorbereiding bij kijken.
Al helemaal als je het in Nederland wilt houden moet je het zo centraal mogelijk doen. Tevens moet de tourrit van te voren worden gereden om alles te verkennen.
Daarnaast kan je met een tourrit niet op de snelweg gaan rijden omdat er dan te grote gaten vallen en afritten gemist kunnen worden.
Het idee lijkt me in ieder geval leuk. Ik wil zeker deelnemen mits alles volledig voorbereid is.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
WhiteFinish schreef:De tourrit van Kothen was onzettend leuk (50+ mx3's?)...
Tenzij de route al bekent is dan mis je natuurlijk geen afslagen
Artist Profiel:: http://partyflock.nl/artist/27846.html
-
- Super-Pilot
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Op dit moment word er intern besproken wat de mogelijkheden hierin zijn.
Er zijn (zeker in nederland) een hoop dingen die mee spelen als je het veilig en georganiseerd wilt doen.
Er is gebleken dat er genoeg animo is en wij zullen dus ook gaan kijken wat we kunnen doen.
Ideeen zijn uiteraard altijd welkom
Er zijn (zeker in nederland) een hoop dingen die mee spelen als je het veilig en georganiseerd wilt doen.
Er is gebleken dat er genoeg animo is en wij zullen dus ook gaan kijken wat we kunnen doen.
Marcel_mx3 schreef:Op dit moment word er intern besproken wat de mogelijkheden hierin zijn.
Hier in het oosten vind ik het altijd leuk rijden. kronkelende landweggetjes en dijken. met als tussenstop: http://www.thegallerybrummen.nl niet echt mazda-geöriënteerd maar wel heel mooi ( en dat zeg ik niet omdat ik in Brummen woon
er is maar één ding beter dan een mazda mx3 en dat is mijn vriendin (maar het is wel een close call ;-)