master peanut schreef:maar wat moet je met die uitlaat? Je hebt net vier van die mooie dingen eronder.
1.8 16 turbo blok ga ik er in leggen deze nieuwe uitlaat is in de doorsnede groter dan die ik nu heb
Komt ie dan een beetje in de buurt van een KLZE? ken die hele motor niet (1.8t)
Jou 4 uitlaten zijn toch wel een voorbeeld hoe ik de mijne wil hebben, ik zou zelf alleen een wat andere type kieze met een nog strakkere look maar dat zal vast een heel stuk duurder worden
ik heb geen idee wat het gaat doen,, het blok zelft levert 180 pk, maar de 4 cilinders zijn 100kg lichter dan de V6jes, dus als alles klaar is dan komt er vast nog wel een dag dat ik een KL-ZE ga proberen te pakken met dit blok
ik blijf voorloopig nog lekker genieten van mijn mx,, in november verloopt mijn apk en dan ga ik hem schorsen, en ik hoop het aan het einde van de winter weer rijdent te hebben.
De J-spec BPT heeft 210 pk standaard. Die zijn echter nog zeldzamer dan de normale BPT. Om over de prijs nog maar niet te spreken De 180pk versie moet echter wel te doen zijn.
ja word uit een 323 ja,, maar waar ik het kan krijgen staat 180 pk bij, dus die houd ik gewoon aan,, er komt straks toch een uitdraai van als hij klaar is. iig hij KOMT vanuit japan,
Dan heb je goed kans dat het toch een J-spec is. Volgens mij zijn alle BPTs in Japan namelijk 210 pk, vanwege de soepelere emisie eisen, kan me vergissen.
scary schreef:ja word uit een 323 ja,, maar waar ik het kan krijgen staat 180 pk bij, dus die houd ik gewoon aan,, er komt straks toch een uitdraai van als hij klaar is. iig hij KOMT vanuit japan,
nope,, ik laat een halfcut van de 323 overkomen van uit japan naar nederland,, en dan weet ik pas meer,, ik hoop voor september de halfe auto te bestellen zodat ik hem 2 maanden later hier heb, zodat ik kan gaan beginnen als mijn apk is verlopen in november.. er komen dan veel foto's dit word mijn project deze winter