Maten Aansluiting Air Intake Buis
Moderator: Moderators
Je zou zeggen dat het met met nat weer beter is dat tie iets hoger hangt.
Ik zie nu trouwens ook op die site van probestore staan:
"Adjustable length by altering the amount of pipe fed into the centre joiner, can be raised higher for wet weather, or lower for hot weather, and tuned for the VRIS."
Dus die foto zal wel zonder dat verleng stukkie zijn vermoed ik.
Maar wat zouden ze bedoelen met "and tuned for the VRIS." Iedere K serie motor heeft toch gwoon VRIS? Wat zou daar dan speciaal aan zijn?
Ik zie nu trouwens ook op die site van probestore staan:
"Adjustable length by altering the amount of pipe fed into the centre joiner, can be raised higher for wet weather, or lower for hot weather, and tuned for the VRIS."
Dus die foto zal wel zonder dat verleng stukkie zijn vermoed ik.
Maar wat zouden ze bedoelen met "and tuned for the VRIS." Iedere K serie motor heeft toch gwoon VRIS? Wat zou daar dan speciaal aan zijn?
http://cgi.ebay.de/LUFTFILTER-MONTAGE-K ... dZViewItem
heb dit setje, ik was met verzending klaar voor nog geen 50 euro en had zo ongeveer de helft van het materiaal nog over.
heb dit setje, ik was met verzending klaar voor nog geen 50 euro en had zo ongeveer de helft van het materiaal nog over.
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Rikmx schreef:http://cgi.ebay.de/LUFTFILTER-MONTAGE-KIT-Motorsportoptik-im-Motorraum_W0QQitemZ110125980185QQihZ001QQcategoryZ44197QQrdZ1QQcmdZViewItem
En dat setje past gewoon? zie namelijk dat er een universele adapterplaat bij zit, past dit ook op de mx-3?
je kunt hem voor zo ver ik weet op 4 manieren met dit setje monteren. (die adapterplaat heb je niet nodig)
1. gasklephuis-rubber-90bocht-rubber-luchtmassameter-rubber-powerfilter
2. gasklephuis-rubber-45bocht-rubber-luchtmassameter-rubber-powerfilter
3. gasklephuis-rubber-90bocht-rubber-45bocht-rubber-luchtmassameter-rubber-powerfilter
4. gasklephuis-rubber-90bocht-rubber-stukjerechtepijp-rubber-luchtmassameter-rubber-powerfilter
ik had eerst optie 2 (zie profiel)daarmee zit de filter ongeveer op de zelfde plaats als wanneer de filter op de orginele rubber slang zit
heb hem nu met optie 3 gemonteerd, de 45graden pijp zit nu iets gedraait t.o.v. de 90pijp zodat de filter "iets naar voren wijst " beetje ramair effect dus. en doordat hij lager hangt is er meer koude lucht beschikbaar
je hebt van het kitje dus alleen de pijpen, rubbers en schroefringen nodig (je houd over)
kwaliteit van het kitje is uitstekend, wel zo goedkoop en zeker niet slechter dan iets wat 4x zo duur is....
1. gasklephuis-rubber-90bocht-rubber-luchtmassameter-rubber-powerfilter
2. gasklephuis-rubber-45bocht-rubber-luchtmassameter-rubber-powerfilter
3. gasklephuis-rubber-90bocht-rubber-45bocht-rubber-luchtmassameter-rubber-powerfilter
4. gasklephuis-rubber-90bocht-rubber-stukjerechtepijp-rubber-luchtmassameter-rubber-powerfilter
ik had eerst optie 2 (zie profiel)daarmee zit de filter ongeveer op de zelfde plaats als wanneer de filter op de orginele rubber slang zit
heb hem nu met optie 3 gemonteerd, de 45graden pijp zit nu iets gedraait t.o.v. de 90pijp zodat de filter "iets naar voren wijst " beetje ramair effect dus. en doordat hij lager hangt is er meer koude lucht beschikbaar
je hebt van het kitje dus alleen de pijpen, rubbers en schroefringen nodig (je houd over)
kwaliteit van het kitje is uitstekend, wel zo goedkoop en zeker niet slechter dan iets wat 4x zo duur is....
- BlackSheep
- Super-Pilot
- BlackSheep
- Super-Pilot