turbulence schreef:daarna licht opschuren met fijne korrel... wat ik zou doen als ik jou was is met de dremel de intake superglad maken, aan de buitenkant zie je die gietranden zitten he, waar de 2 delen aan elkaar komen... deze kun je nu nog mooi glad maken met een slijpsteentje en bijv een dremel..
...
Heb even mijn achterbuurman gevraagd of ie hem kon zandstralen ... Is ie gelijk helemaal schoon.
Kan je misschien eens zo'n bitje van de dremel posten?? (plaatje dan) Ik weet niet geheel goed welke je bedoeld
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Nu vindt ik het alleen nog wel erg grof gekorreld. Is het nu nog beter om hem eerst op te schuren of kan het gewoon gespoten worden en dan meerdere lagen zodat alle puntjes "wegvallen" ??
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
WhiteFinish schreef:Oke, ik heb nu dus mijn inlaat laten zandstralen.
Brandschoon
Nu vindt ik het alleen nog wel erg grof gekorreld. Is het nu nog beter om hem eerst op te schuren of kan het gewoon gespoten worden en dan meerdere lagen zodat alle puntjes "wegvallen" ??
even met fijn schuurpapier opschuren... de inlaat blijft altijd wel wat grof gestructureerd ( bij mij leken er wel hele piepkleine gaatjes in te zitten op het oppervlak)
je kan het nog iets fijner opschuren, dan evt zien of er ook een hittebestendige spuitplamuur is en daarna aflakken...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten