Yence
Moderator: Moderators
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Vandaag naar de sloop geweest voor stoelrails uit het oude model. Heb daarna gelijk de stoelen gemonteerd die ik van Ron overgenomen had en al een hele tijd klaar had liggen. Vandeweek ook een 3 punts gordel binnen gekregen van Besheuvel, die is er ook gelijk ingegaan.
Verder nog steeds m'n banden niet binnengekregen :S en het zelfde geld voor de wielmoeren (was te verwachte) en ook de spullen van Evilyeti zijn nog steeds niet binnen.
Verder nog steeds m'n banden niet binnengekregen :S en het zelfde geld voor de wielmoeren (was te verwachte) en ook de spullen van Evilyeti zijn nog steeds niet binnen.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Flink probleem met de bestelde banden. Blijkt dat bij de garage al 2 weken de verkeerde bandenmaat klaar ligt, met mijn bestelnr. erop, 245/45/18 maarliefst foutje...
Naar de levernacier gebeld, 1 of andere trut die amper Nederlands spreekt als telefoniste, niks wijzer van geworden. Iig niks dan ellende en het geld is al wel van m'n rekening natuurlijk. Nu mag ik zelf gaan regelen dat die banden geruild wordenen en dat terwijl ik nu al van 't kastje naar de muur gestuurd word, slaat nergens op.
AUTOBANDENMARKT.NL -> NIET DOEN!!!
Heb ook net te horen gekregen dat de wielmoeren op z'n vroegst volgende week pas binnen zijn, zucht
Naar de levernacier gebeld, 1 of andere trut die amper Nederlands spreekt als telefoniste, niks wijzer van geworden. Iig niks dan ellende en het geld is al wel van m'n rekening natuurlijk. Nu mag ik zelf gaan regelen dat die banden geruild wordenen en dat terwijl ik nu al van 't kastje naar de muur gestuurd word, slaat nergens op.
AUTOBANDENMARKT.NL -> NIET DOEN!!!
Heb ook net te horen gekregen dat de wielmoeren op z'n vroegst volgende week pas binnen zijn, zucht