Yence
Moderator: Moderators
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Ligt erg aan de kwaliteit. De rota's vallen wel mee, tussen de 150 en 170 euro per stuk voor 16", afhankelijk van waar je ze besteld. De Rota's zijn wel lichter als gewone velgen, maar niet superlichtgewicht. Dan kom je uit bij 5zigen, Volk, Motegi en dergelijke. Dan begin je al bij 220 euro en dat kan oplopen tot 400 euro per stuk voor 16". Die zitten dan wel onder de 5 kilo. Alles wel zonder banden uiteraard.
Het zit 'm voornamelijk in of de velg "cast" of "forged" is. Cast is licht maar 'zwakker' van structuur en daarom wat goedkoper t.o.v. Forged. Inovit, Rota, TenzoR, TSW, OZ e.d. zijn lichtgwicht cast.
Forged (Racinghart, Motegi enz.) is nog lichter EN vele malen sterker als 'normale' velgen. Ze zijn echter erg moeilijk verkrijgbaar in Europa en dan moet je denken aan bijna 2000 euro voor een set 17" velgen. Een originele 18" Volk racing velg kost al snel 650 euro.
Het zit 'm voornamelijk in of de velg "cast" of "forged" is. Cast is licht maar 'zwakker' van structuur en daarom wat goedkoper t.o.v. Forged. Inovit, Rota, TenzoR, TSW, OZ e.d. zijn lichtgwicht cast.
Forged (Racinghart, Motegi enz.) is nog lichter EN vele malen sterker als 'normale' velgen. Ze zijn echter erg moeilijk verkrijgbaar in Europa en dan moet je denken aan bijna 2000 euro voor een set 17" velgen. Een originele 18" Volk racing velg kost al snel 650 euro.
-
- Super-Pilot
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
-Levertijd window visors 6-8 weken
-Wielmoeren zijn !misschien! eind deze week binnen (ik denk dat ik 't al wel weet)
-Een van m'n pakketten uit Canada ligt waarschijnlijk nog steeds bij de douane stof te vangen
-Het andere pakket is na 6 weken Canada nog niet eens uit.
Ik ben goed op weg ja, nu de spullen nog
-Wielmoeren zijn !misschien! eind deze week binnen (ik denk dat ik 't al wel weet)
-Een van m'n pakketten uit Canada ligt waarschijnlijk nog steeds bij de douane stof te vangen
-Het andere pakket is na 6 weken Canada nog niet eens uit.
Ik ben goed op weg ja, nu de spullen nog
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Damn, ik ging ervan uit dat die van climair gewoon replica's van de oem visors waren, maar die zijn dus wat korter, smaller en laten een grotere strook over aan de bovenkant van de deur als ik het goed begrijp?
Als het niks is, wordt het alsnog OEM in dat geval. Ik zie het wel als die van climair binnen komen.
Als het niks is, wordt het alsnog OEM in dat geval. Ik zie het wel als die van climair binnen komen.