Koppakking? Gele koelvloeistof, witte rook...
Moderator: Moderators
Koppakking? Gele koelvloeistof, witte rook...
Heb denk ik een lekke koppakking, maar wil het wel zeker weten voordat ik het een en ander moet regelen.
Mijn motortemperatuur schiet binnen een 1,5km naar zijn max, koelvloeistof dat naar mijn expansie/bijvulreservoir loopt is bruin/geel met veel luchtbelletjes en er komt witte rook uit mijn uitlaat. Aan de olie is niets bijzonders te zien opzich.
Zijn er nog dingen waar ik nog meer naar moet kijken wat het zou kunnen zijn of moet ik ervan uitgaan dat mijn koppakking naar zijn grootje is?
Als dat het geval is; waar kan ik dan het beste dat laten repareren zonder iets van 1000E kwijt te zijn of moet ik een motor laten wisselen?
gr.
Ronald
Mijn motortemperatuur schiet binnen een 1,5km naar zijn max, koelvloeistof dat naar mijn expansie/bijvulreservoir loopt is bruin/geel met veel luchtbelletjes en er komt witte rook uit mijn uitlaat. Aan de olie is niets bijzonders te zien opzich.
Zijn er nog dingen waar ik nog meer naar moet kijken wat het zou kunnen zijn of moet ik ervan uitgaan dat mijn koppakking naar zijn grootje is?
Als dat het geval is; waar kan ik dan het beste dat laten repareren zonder iets van 1000E kwijt te zijn of moet ik een motor laten wisselen?
gr.
Ronald
- crazyarjan
- Pilot
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
idd koppakking, kan haast niet missen.
*Bij een lekke koppakking kan de auto ook nog slecht starten (slecht aanslaan dus)
*Je kan vermogen missen.(koelvloeistof brand niet)
Dit zijn ook nog dingen die vaak samen gaan met de dingen die je zelf
al noemde!
Groetjes M&M
*Bij een lekke koppakking kan de auto ook nog slecht starten (slecht aanslaan dus)
*Je kan vermogen missen.(koelvloeistof brand niet)
Dit zijn ook nog dingen die vaak samen gaan met de dingen die je zelf
al noemde!
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

- crazyarjan
- Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
whiteboy schreef:Hee bedankt allemaal voor jullie reactie. Heb nu vandaag 4shure gehoord dat het mijn koppakking is...
What to do next??
weet ik niet.
is t een 1.6 of v6?
1.6 als t niet te ernstig is gewoon kop laten vlakken is niet zo duur
v6: klze is een uitkomst zit je gelijk aan 200pk
Driven by a sixpack