WhiteFinish schreef:@JM we zijn om luik heen gereden. Inderdaad rond kwart voor 4 zou goed kunnen.
Die tunnels werden weer eens flink misbruikt door ons
Jah met al die tunnels jah, dan heb ik jullie wel gezien
Moderator: Moderators
BlackSheep schreef:
Volgends mij heeft Sam best nog wel herrie lopen maken op 03:00 snachts met m'n ZE
Het moest toch om 12:00 stil zijn
V6peter schreef:De eerste 2 uur film staan nu op de pc.
Ik ga zo de film van Jacco even op de pc zetten en dan hoop ik snel nog wat materiaal van anderen te ontvangen zodat ik kan gaan knippen en plakken.
Dit weekend zal ik een sneak-preview posten....
Ik heb van Leon (MX3VDH) ook wat materiaal ontvangen wat ie met z'n telefoon gefilmd heeft.
Ik hoop dat ik wat aan de kwaliteit kan veranderen maar ik vrees het ergste... zijn namelijk wel leuke beelden van ons feestje aan de overkant... alleen is de kwaliteit niet al te best.
martinenijenhuis schreef:Nee dat was niet ze ZE maar ze ZZZZZ, ZZZZZ, ZZZZZZ, snork, gorgel, ZZZZZ, ZZZZZZ
BlackSheep schreef:Bedankt voor alle complimenten. ik heb er met plezier aan gewerkt en ik denk Robert ook.
Ik moet dan ook zeggen dat het hele weekend veel soepeler is verlopen als ik had verwacht. Bijna iedereen hielp goed mee en hield zich netjes aan de regels.
Zo zie je maar weer, mazda rijders zijn sociale rijders
Met de uitkomsten en de bevindingen van dit weekend durf ik gerust te zeggen... er komen meer van dit soort weekenden !!!!