side kirts
Moderator: Moderators
side kirts
goedendag.
kan iemand mij helpen. morgen krijg ik me side kirts binnen en ik heb niet veel ervaring er mee.
ik heb een mazda mx3 v6
ten eerste zitten er van die mudgraps op de zijkant
voor aan de zijkant en achteraan aan de zijkant. aan beide kanten.
die zitten vast aan de onderkant en aan de wiel rand.
die schroeven heb ik los gemaakt maar ze zitten ook nog aan de bovenkant vast of zo aan de lak van de auto.....?
moet ik die mudgraps er wel afhalen voor dat ik de side kirts er op wil zetten of kan ik ze laten zitten neem aan dat ik ze er af moet halen. maar kan ik ze er dan zo aftrekken als ik de schroeven er af heb ? beschadig ik de lak dan nie ?
groet stefan
kan iemand mij helpen. morgen krijg ik me side kirts binnen en ik heb niet veel ervaring er mee.
ik heb een mazda mx3 v6
ten eerste zitten er van die mudgraps op de zijkant
voor aan de zijkant en achteraan aan de zijkant. aan beide kanten.
die zitten vast aan de onderkant en aan de wiel rand.
die schroeven heb ik los gemaakt maar ze zitten ook nog aan de bovenkant vast of zo aan de lak van de auto.....?
moet ik die mudgraps er wel afhalen voor dat ik de side kirts er op wil zetten of kan ik ze laten zitten neem aan dat ik ze er af moet halen. maar kan ik ze er dan zo aftrekken als ik de schroeven er af heb ? beschadig ik de lak dan nie ?
groet stefan
- V6peter
- Super-Pilot
- Berichten: 1551
- Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
- Locatie: Veenendaal
- Contacteer:
Koop geen goedkope imitatie dingen!
Goedkoop is vaak duurkoop.
Als je goedkope imitatie dingen hebt,zijn ze vaak krom.
De enige manier om ze dan mooi te krijgen is om ze vast te schroeven op je auto en ze dan pas te laten spuiten.
Dit is meer werk voor de spuiter en dus weer duurder.
Koop je goede skirts dan is de pasvorm in 99% van de gevallen gewoon goed.
Je maakt ze dan pas (er is altijd wel een kleinigheidje) en als ze goed zitten hal je ze eraf om te laten spuiten.
Daarna kun je ze monteren met een goede stevige kit,bijvoorbeeld Sikaflex.
Goedkoop is vaak duurkoop.
Als je goedkope imitatie dingen hebt,zijn ze vaak krom.
De enige manier om ze dan mooi te krijgen is om ze vast te schroeven op je auto en ze dan pas te laten spuiten.
Dit is meer werk voor de spuiter en dus weer duurder.
Koop je goede skirts dan is de pasvorm in 99% van de gevallen gewoon goed.
Je maakt ze dan pas (er is altijd wel een kleinigheidje) en als ze goed zitten hal je ze eraf om te laten spuiten.
Daarna kun je ze monteren met een goede stevige kit,bijvoorbeeld Sikaflex.
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
welke skirts gaat het om dan?
namaak blijft altijd problematisch, pasvorm is dan nooit echt gegarandeerd. heb idee dat bij skirts de pasvorm wel veel vaker te wensen overlaat.
199 euro is niet duur, origineleel pakfeifer zijn nieuw bijvoorbeeld al duurder
namaak blijft altijd problematisch, pasvorm is dan nooit echt gegarandeerd. heb idee dat bij skirts de pasvorm wel veel vaker te wensen overlaat.
199 euro is niet duur, origineleel pakfeifer zijn nieuw bijvoorbeeld al duurder
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
plaats is een foto van je skirts als je wilt.
hoop niet dat je een soort gelijke als mij hebt gekocht want :
a. pasvorm is ronduit k*t
b. montage is een hel (gelukkig was er een heeeeeeeel handig iemand bij mijn spuiter aanwezig)
hoop niet dat je een soort gelijke als mij hebt gekocht want :
a. pasvorm is ronduit k*t
b. montage is een hel (gelukkig was er een heeeeeeeel handig iemand bij mijn spuiter aanwezig)
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>