Ongelukje gehad
Moderator: Moderators
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Ik zou eens navragen wat nou de echte schade is met uitzondering van het plaatwerk...
Je weet zelf ook dat ze een deur inschatten op een hondertje of 6 a 7, terwijl jij er een weet voor 80 euro's...
Zo geld dat ook voor je achterpaneel.. (alleen is dat wat minder makkelijk zelf te doen..)
Is er verder nog iets krom? kokerbalk? enz..?
Je weet zelf ook dat ze een deur inschatten op een hondertje of 6 a 7, terwijl jij er een weet voor 80 euro's...
Zo geld dat ook voor je achterpaneel.. (alleen is dat wat minder makkelijk zelf te doen..)
Is er verder nog iets krom? kokerbalk? enz..?
FF offtopic, maaruh die mazda in hoofddorp is inderdaad helemaal niets.
Heb ik toen ook bekeken, vanbinnen helemaal uitgeleefd en ook nog een flinke scheur in de voorruit. Sowieso (toen ik er was tenminste) was een proefrit direct niet mogelijk, zat niet eens een accu in...!
Ontopic, ben je ook al bij van die foute garage's geweest? Ik weet dat er in Amsterdam bijv. meerdere zitten en deze kunnen echt wel voor minder geld de boel weer fixen!
Heb ik toen ook bekeken, vanbinnen helemaal uitgeleefd en ook nog een flinke scheur in de voorruit. Sowieso (toen ik er was tenminste) was een proefrit direct niet mogelijk, zat niet eens een accu in...!
Ontopic, ben je ook al bij van die foute garage's geweest? Ik weet dat er in Amsterdam bijv. meerdere zitten en deze kunnen echt wel voor minder geld de boel weer fixen!
Ice schreef:Nou ik kwam binnen en hij zei: ow hij is twee minuten geleden net verkocht, sorry..
Maar die bumpers waren ook heel erg gaar.. ik wou hem toch al niet meer :P
En ben nog steeds aan het tobben wat ik ga doen, tijn wil hem inruilen en ik weet het nog niet.. ach dit word een gebed zonder einde
Het is ook niet iets wat je in een week moet oplossen! Neem je tijd en zorg dat je in ieder geval verschillende garages bezocht hebt. Probeer ook te vragen of het zwart kan, misschien kan iemand je dan toch een mooi prijsje geven.