Ongelukje gehad
Moderator: Moderators
- Nightrider
- Pilot
- Contacteer:
- Nightrider
- Pilot
- Contacteer:
Ik heb net hetzelfde voorgehad met m'n mx.
NEt , net net hetzelfde.
Okkazie deur er in en de rest heeft me ongeveer een 1200 euro gekost.
Zal je eens een vergelijking laten zien.
Bij zencar in be laat je je wagen voor 5000 a 6000 euro compleet herspuiten met pinstriping en airbrush erbij.
Dan vind ik de 4000 euro er toch wel een beetje mee gerammeld.
Dit is werk van zencar tuning.
NEt , net net hetzelfde.
Okkazie deur er in en de rest heeft me ongeveer een 1200 euro gekost.
Zal je eens een vergelijking laten zien.
Bij zencar in be laat je je wagen voor 5000 a 6000 euro compleet herspuiten met pinstriping en airbrush erbij.
Dan vind ik de 4000 euro er toch wel een beetje mee gerammeld.
Dit is werk van zencar tuning.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Ga gewoon even langs een paar andere garages en schadeherstellers. Als je dan de prijzen vergelijkt kan je nog altijd beslissen om hem weg te doen.
Als iets om zoveel geld gaat zou ik nooit van de uitspraak van 1 persoon uitgaan.
Als iets om zoveel geld gaat zou ik nooit van de uitspraak van 1 persoon uitgaan.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
ik zou je aanraden niet naar een dealer te gaan, die zijn over het algemeen een stuk duurder.
Ik ben vorige keer met mijn schade naar een erkend schade bedrijg gegaan, deze zijn over het algemeen wat makkelijker en hanteren lagere tarieven.
Ook zou ik eens informeren of je het niet vergoed krijgt van de WA verzekering van je vriend. Hij is er tenslotte voor verzekerd. Ik bedoel dus niet de WA verzekering van je auto maar de Wettelijke aansprakelijkshied verzekering van je vriend.
ALs jij namelijk schade toe brengt aan iemand anders ze eigendommen en je hebt een WA verzekering dan dekt deze verzekering die schade.
Ik ben vorige keer met mijn schade naar een erkend schade bedrijg gegaan, deze zijn over het algemeen wat makkelijker en hanteren lagere tarieven.
Ook zou ik eens informeren of je het niet vergoed krijgt van de WA verzekering van je vriend. Hij is er tenslotte voor verzekerd. Ik bedoel dus niet de WA verzekering van je auto maar de Wettelijke aansprakelijkshied verzekering van je vriend.
ALs jij namelijk schade toe brengt aan iemand anders ze eigendommen en je hebt een WA verzekering dan dekt deze verzekering die schade.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Maar dan heb je het over nieuwe onderdelen
Ik zou zo ie zo een andere deur halen. Die kan je makkelijk voor 100 euro of minder krijgen
Zo ie zo zou ik ook doen wat Dennis aangeeft. Even informeren of het niet op de wa verzekering van je vriend is te verhalen. Informeren kan nooit kwaad
Ik zou zo ie zo een andere deur halen. Die kan je makkelijk voor 100 euro of minder krijgen
Zo ie zo zou ik ook doen wat Dennis aangeeft. Even informeren of het niet op de wa verzekering van je vriend is te verhalen. Informeren kan nooit kwaad
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences