klze supercharger is born
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
apk wordt moeilijk aangezien de auto weer uit elkaar ligt.
maar het de planning ziet er nu nog goed uit. eind deze week krijg ik de poelie binnen en hopelijk heeft Jeroen dan ook alles binnen. We beginnen deze week met het maken van de nieuwe steun en de piping is ook al deels klaar omdat deze hetzelfde is als van de vorige setup.
volgend week hoop ik dus echt meters te kunnen maken wat de verbouwing bertreft.
maar het de planning ziet er nu nog goed uit. eind deze week krijg ik de poelie binnen en hopelijk heeft Jeroen dan ook alles binnen. We beginnen deze week met het maken van de nieuwe steun en de piping is ook al deels klaar omdat deze hetzelfde is als van de vorige setup.
volgend week hoop ik dus echt meters te kunnen maken wat de verbouwing bertreft.
kleine update van mijn kant.
Gisteren bij Jeroen geweest om wat spullen op te halen.
EGT meter
Oliekoeler
FPR
Sandwichplate
nu kan ik morgen aan de slag om weer wat zaken in te bouwen. de volgende dingen moeten morgen gebeuren.
piping iets inkorten omdat er spanning op staat
andere benzinerails plaatsen
fuel pressure regulatro plaatsen
oliekoeler plaatsen
sanwichplate met sensoren monteren
EGT en Wideband inbouwen
uitlaat aanpassen om wideband en egt sensoren te plaatsen.
Morgen komt ook de aangepaste poelie van de kompressor binnen dus dan kan de steun en de in en uitlaat adapters ook worden gemaakt.
Volgende week komt de mapecu binnen dus die kan volgend weekend in worden gebouwd.
ik zal morgen een aantal foto's van de vorderingen maken.
Gisteren bij Jeroen geweest om wat spullen op te halen.
EGT meter
Oliekoeler
FPR
Sandwichplate
nu kan ik morgen aan de slag om weer wat zaken in te bouwen. de volgende dingen moeten morgen gebeuren.
piping iets inkorten omdat er spanning op staat
andere benzinerails plaatsen
fuel pressure regulatro plaatsen
oliekoeler plaatsen
sanwichplate met sensoren monteren
EGT en Wideband inbouwen
uitlaat aanpassen om wideband en egt sensoren te plaatsen.
Morgen komt ook de aangepaste poelie van de kompressor binnen dus dan kan de steun en de in en uitlaat adapters ook worden gemaakt.
Volgende week komt de mapecu binnen dus die kan volgend weekend in worden gebouwd.
ik zal morgen een aantal foto's van de vorderingen maken.