Leder interieur
Moderator: Moderators
-
- New member
- Contacteer:
Leder interieur
Als ik een beetje rond me heen kijk hier zie ik dat sommigen een leder interieur hebben. Dit lijkt me zelf ook wel heel mooi! Zou iemand mij de goede richting in kunnen wijzen?
standaard uitrusting geweest?
zelf opnieuw bekleed?
laten doen? zo ja waar? en wat kost het ongeveer?
Alvast bedankt voor de tijd!
(de zoekfunctie bood geen uitkomst)
standaard uitrusting geweest?
zelf opnieuw bekleed?
laten doen? zo ja waar? en wat kost het ongeveer?
Alvast bedankt voor de tijd!
(de zoekfunctie bood geen uitkomst)
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Volgens mij zijn de meeste mensen die rondrijden met lederen interieur de eigenaar van zo'n speciale editie. (of extra optie)
Verder vind ik het vrij prijzig wat je betaald voor zo'n interieur. (indeed 1200 euro's)
Verder vind ik het vrij prijzig wat je betaald voor zo'n interieur. (indeed 1200 euro's)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- speedstar
- Test-Pilot
- Contacteer:
Als je alleen je voor stoelen wil laten doen heb ik een adres waar het je ongeveer E550,- kost , en hij is echt super goed en profesioneel
ik weet niet wat hij vraagt als thie de rest ook der bij doe (was bij mij al niet meer van belang)
als je een tel nummer wil moet je maar ff een pb berichtje sturen
of foto's van mijn interieur
ik weet niet wat hij vraagt als thie de rest ook der bij doe (was bij mij al niet meer van belang)
als je een tel nummer wil moet je maar ff een pb berichtje sturen
of foto's van mijn interieur
White Noise Project
Rockford fostgate
Rockford fostgate
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Eigenlijk is het niet te doen zonder professionele apparatuur...
Vooral als je oude type stoelen hebt, de hoofdsteun is een zeer lastig ding om mee te bekleden aangezien deze vastzit aan de rest van de stoel.
Ook de zijpanelen zijn bijna onmogelijk om mooi en goed strak te krijgen aangezien er een hele vervelende bolling inzit.
Vooral als je oude type stoelen hebt, de hoofdsteun is een zeer lastig ding om mee te bekleden aangezien deze vastzit aan de rest van de stoel.
Ook de zijpanelen zijn bijna onmogelijk om mooi en goed strak te krijgen aangezien er een hele vervelende bolling inzit.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-
- Pilot
Je kan het ook doen bij een turkse kleermaker.
Is zeker niet duur!!!
Is zeker niet duur!!!
www.vinylonline.nl Online DJ store.