Interesse Plasma verwarmingsplaatje

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Intresse plasma plaatje verwarming

ja!
12
86%
nee...
2
14%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Er is een topic aangemaakt in te koop aangeboden!!!!
En daar staat het toch echt wel duidelijk.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Zoals ik al zei, die groupbuy gaat over plasma teller platen, geen verwamings plasmaplaatje. Twee verschillende dingen.

turbulence schreef:in de groupbuy vanuit DLD hebben wij toen iets van 24 euro ofzo ervoor betaald...

dus zorg nu eerst even dat er concrete prijzen op tafel liggen en post deze dan ipv verkeerde prijzen te vermelden en dit soort reacties te veroorzaken!


Ze worden zowieso gemaakt en helaas kan ik geen concrete prijzen geven, dat moet riesh doen. Er zijn helemaal geen prijzen vermeld, dus ook geen verkeerde. Dit is een intresse topic, en geen verkooptopic. Natuurlijk worden ze niet abormaal duur, anders zouden we ze niet laten maken. Maar zoals ik al zei, wacht het maar af, ze komen vanzelf.
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

marcel v6 schreef:Er is een topic aangemaakt in te koop aangeboden!!!!
En daar staat het toch echt wel duidelijk.


Er staat in dat topic DUIDELIJK dat het om TELLERPLATEN gaat.

en niet om VERWARMINGSPANEELTJES of HVAC PANELS.

Marcelv6: spreken is zilver, zwijgen is goud ;) :?
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

ok ok...

het is nu alllemaal wel duidelijk....

marcel heeft het verkeerd gelezen, kan gebeuren toch.... :?


ik herhaal het nog 1x....

zorg eerst nu dat er concreet prijzen op tafel liggen, dit is info die de mensen graag willen weten. Wie die info verzorgd maakt mij niet uit... misschien even handig om contact op te nemen met richard voor de prijzen hiervan ( neem aan dat hij wel een indicatie kan geven)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Wat een toestand hier, maargoed sorry voor de verwarring. Ik heb al een mail gestuurt naar riesh, ik zal iets posten als ik meer weet. Helaas zal het nog wel even duren voordat ze klaar zijn.
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

Wat een drukte , denk om je hart jongens :mrgreen:

Prijs kan ik nog niet precies geven, maar ik schat dat het ongeveer 25 euro kost, het enige probleem dat ik heb is dat ik het originele paneeltje nodig heb of een erg goede/scherpe scan op ware grootte en 300dpi.
Daarna kan ik met mijn leverancier over de prijs gaan praten.

Woytek is al druk bezig geweest met mallen maken (waarvoor mijn dank), alleen dan missen we de afbeeldingen etc.

Aangezien ik het wel meteen goed en netjes wil doen wil ik dus vragen of iemand zijn paneeltje tijdelijk wil afstaan, of mij een goede scan wil sturen.

@Woytek:
Ik waardeer je inspanningen, ik hoop dat je het probleem begrijpt (ik maak het sowieso wel goed met je)

grt
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

riesh68 schreef:Wat een drukte , denk om je hart jongens :mrgreen:


tsja..

vind het een goed initatief natuurlijk, iets nieuws specifiek voor de mx3 is altijd goed, maar zorg gewoon dat je de hamvraag direct kan beantwoorden anders krijg je altijd dit soort discussies...

hoofdvraag is toch altijd ''kost dat''

dus het initatief wordt wel op prijs gesteld, maar graag de volgende keer wat meer info verzorgen voordat dit openbaar gaat... dus zorg gewoon dat er in iedergeval een prijs of prijsindicatie bekend is, voordat mensen gaan gissen of andere info ergens anders vandaan halen...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Dat zal dan mijn fout zijn, gezien ik het topic heb geopent. Maar ik zie het nut van een prijsindicatie niet zo zeer bij een intresse topic. Het is nog niet eens eens animo topic, maargoed maakt allemaal niet uit. Alles is goedgekomen en we leven nog lang en gelukkig. :mrgreen:
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

woytek schreef: Maar ik zie het nut van een prijsindicatie niet zo zeer bij een intresse topic. Het is nog niet eens eens animo topic


men weet pas of er interesse is als er een prijs indicatie bekend is, als het teveel geld kost is er automatisch zeer weinig interesse, als de prijs juist scherp is kan je rekenen op erg veel interesse... absoluut nuttig dus...
even a broken clock gets to be right twice a day.
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

Mocht er nog interesse zijn, ik heb een aantal kachelpaneeltjes voor het dashboard met de drukknoppen laten maken.

Foto's
Afbeelding

Afbeelding

Er wordt standaard een extra, niet dimbare inverter meegeleverd.

De prijs is € 29,99
Plaats reactie