klze supercharger is born
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
gisteren weer even bezig geweest aan de auto. ik moest eerst een adapterplaatsje maken voor de oilfilter relocation kit aangezien ik anders nog te weinig ruimte had. dit is het resultaat
hier de oilfilter relocaction kit geplaatst
Ik heb ook de kleinere radiateur geplaatst uit een andere auto. heb nu aan de linkerzijde een centimeter of 8 speling om de piping doorheen te trekken. ook lopen de de leidingen voor de oliekoeler erdoor.
verder ben ik weer bezig om de kabelboom aan te passen aangezien megasquirt bank gestuurd injecteerd en ik nu per injector aan moet sluiten voor de mapecu
hier de oilfilter relocaction kit geplaatst
Ik heb ook de kleinere radiateur geplaatst uit een andere auto. heb nu aan de linkerzijde een centimeter of 8 speling om de piping doorheen te trekken. ook lopen de de leidingen voor de oliekoeler erdoor.
verder ben ik weer bezig om de kabelboom aan te passen aangezien megasquirt bank gestuurd injecteerd en ik nu per injector aan moet sluiten voor de mapecu
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
hyperman schreef:to fast schreef:goed om te horen dat hij weer loopt en veel geluk met je project verders.
krijg je hem af voor als we een lang weekend naar de ardennen gaan??
Dat is wel het streven, dit weekend bouw ik hem verder af voor de APK en die komt volgende week.
Daarna is het een kwestie van nieuwe steunen en piping maken en de mapecu installeren en naar de rollerbank om af te stellen.
Het hangt momenteel nog af van de levertijd van een aantal onderdelen. Met een beetje geluk (mag wel een keertje) moet het dus goed komen.
vraag was al gesteld op de vorige pagina
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>