klze supercharger is born
Moderator: Moderators
- JD GRAFFIX
- Co-Pilot
- Contacteer:
turbulence schreef:nice price!! 2500 euro kom je een heel eind, maar ben je er niet helemaal mag ik aannemen ( injectors, benzinepomp, piggyback of standalone systeem komt er nog bij) maar voor de kit is het al een goeie prijs...
hoe weet je eigenlijk of je ZE hoog of laagcompressie is? waaraan kun je dat zien?
want dan gaan we maar eens wat geld apart leggen
De complete kit met alles er op en eraan komt op € 3500,-
€ 2500 is inderdaad basiskit.
de totale kit ziet er als volgt uit:
Enginemangement
Injectoren
Wideband 02 met egt sensor
Injectoren
High flow fuel pump
Fuel pressure regulator
Oilfilter relocation kit
Intercooler
Kleinere radiateur met fan
Kompressor steunen
Piping
Koelvloeistof leidingen
Kompressor
Bevestigingsmatriaal
Tegen die tijd ga ik ook inbouw verzorgen voor de personen die zelf niet willen gaan klooien.
Het is echter wel de bedoeling dat hij bij mij eerst goed draait. Daarna kan ik concreet worden over hoe en wat.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Hoe heb je het nu uiteindelijk gedaan met de draden van je ecu? Heb je die aparte draad op zijn plaatst gelaten of gewoon weer teruggezet?
En die 3 draden van de onsteking? Ook weer terug in orginele volgorde of zo gelaten?
En die 3 draden van de onsteking? Ook weer terug in orginele volgorde of zo gelaten?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
to fast schreef:goed om te horen dat hij weer loopt en veel geluk met je project verders.
krijg je hem af voor als we een lang weekend naar de ardennen gaan??
Dat is wel het streven, dit weekend bouw ik hem verder af voor de APK en die komt volgende week.
Daarna is het een kwestie van nieuwe steunen en piping maken en de mapecu installeren en naar de rollerbank om af te stellen.
Het hangt momenteel nog af van de levertijd van een aantal onderdelen. Met een beetje geluk (mag wel een keertje) moet het dus goed komen.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: