klze supercharger is born
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
nice price!! 2500 euro kom je een heel eind, maar ben je er niet helemaal mag ik aannemen ( injectors, benzinepomp, piggyback of standalone systeem komt er nog bij) maar voor de kit is het al een goeie prijs...
hoe weet je eigenlijk of je ZE hoog of laagcompressie is? waaraan kun je dat zien?
want dan gaan we maar eens wat geld apart leggen
hoe weet je eigenlijk of je ZE hoog of laagcompressie is? waaraan kun je dat zien?
want dan gaan we maar eens wat geld apart leggen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
turbulence schreef:nice price!! 2500 euro kom je een heel eind, maar ben je er niet helemaal mag ik aannemen ( injectors, benzinepomp, piggyback of standalone systeem komt er nog bij) maar voor de kit is het al een goeie prijs...
hoe weet je eigenlijk of je ZE hoog of laagcompressie is? waaraan kun je dat zien?
want dan gaan we maar eens wat geld apart leggen
Volgens mij is 2500 het basispakket... Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
Hugo is nu bezig met de kit het monteren op een ZE hoogcompressie. (ben niet zeker waaraan je het kan zien).
In ieder geval loopt ie dan ook goed op een laagcompressie aangezien de "foutmarge" daarbij groter is dan een hoogcompressie.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
update
dit is de oilfilter relocation kit
Verdere de andere radiateur deze is smaller maar dikker waardoor hij ruimte over laat om waar ik de piping door naar voren kan leiden. Dit is op foto 3 duidelijk te zien.
Ik hoop vanavond een heel eind te komen met de inbouw al moet ik wel nog even kijken welek slangen ik voor de radiateur ga gebruiken.
dit is de oilfilter relocation kit
Verdere de andere radiateur deze is smaller maar dikker waardoor hij ruimte over laat om waar ik de piping door naar voren kan leiden. Dit is op foto 3 duidelijk te zien.
Ik hoop vanavond een heel eind te komen met de inbouw al moet ik wel nog even kijken welek slangen ik voor de radiateur ga gebruiken.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
WhiteFinish schreef:hyperman schreef:Net de nieuwe K834 ontsteking geinstalleerd en hij loopt weer
SUPER !!!
Onverklaarbaar waarom daarmee wel maja, maakt niet uit
omdat er geen ''klik'' was met de krukaspositiesensor kan de ecu niet berekenen wat de stand is van de krukas met als gevolg dat hij geen signaal afgeeft aan de ontsteking om te vonken
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten