wat is of zijn rangen
Moderator: Moderators
- JD GRAFFIX
- Co-Pilot
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 08 mei 2005, 23:42
- Locatie: Vianen
- Contacteer:
The kat is held on with 4 screws, but they are not easy to reach being under the car and they are bitches to undo. If you want to stay within the legal limits, you can always buy a High Flow cat like this one:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-High ... 4430QQrdZ1
and if you search around you can probably get them cheaper.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-High ... 4430QQrdZ1
and if you search around you can probably get them cheaper.
Lead, Follow or get the @!**% out of the way
Warning: Does not play well with others. (It seems others have a problem with losing)
SideSkirts on Back order :-(
Warning: Does not play well with others. (It seems others have a problem with losing)
SideSkirts on Back order :-(
oke op die begroting moet je nog wel het een en ander aanpassen want je bent er dan nog niet
die demper is universeel en je moet dus nog een stuk pijp hebben naar de midden pijp toe. plus dat er nog las en montage kosten bijkomen.
dat geld ook voor de bumpers de montage kosten komen er nog bij en spuiten is ook wel erg goedkoop..
verder heb je wel goed ideeen .
die demper is universeel en je moet dus nog een stuk pijp hebben naar de midden pijp toe. plus dat er nog las en montage kosten bijkomen.
dat geld ook voor de bumpers de montage kosten komen er nog bij en spuiten is ook wel erg goedkoop..
verder heb je wel goed ideeen .
Auto is te koop!! PM of MAIL
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
als je gebruik wil maken van de sponsorkorting dan zul je wel in het bezit moeten zijn van een mazdamx-3 clubpas, het is niet zo dat iedereen zomaar korting krijgt natuurlijk
daar kun je na een kleine betaling aankomen:
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=3146
neem even contact op met ''marcjuh'' aangezien marcelmx3 er op het moment niet is..
daar kun je na een kleine betaling aankomen:
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=3146
neem even contact op met ''marcjuh'' aangezien marcelmx3 er op het moment niet is..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Ziet er leuk uit maar denk dat sommige dingen inderdaad wat van de positieve kant zijn bekeken.
Ontopic:
Mikee, je zegt dat de luchtwaarden worden aangepast etc. Hoe zit dit dan met de kl31 en kl36 ecu. Zijn deze ranges al aangepast?
Ontopic:
Mikee, je zegt dat de luchtwaarden worden aangepast etc. Hoe zit dit dan met de kl31 en kl36 ecu. Zijn deze ranges al aangepast?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- JD GRAFFIX
- Co-Pilot
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 08 mei 2005, 23:42
- Locatie: Vianen
- Contacteer:
Every ECU is configured for the car to which it came from.
None of the ECUs are configured for open filters, cat replacers or other exhausts. My first ECU I bought from a small company in Malaysia, and they had taken the ranges to the max, as well as doing some other things like removing the rev limiter and the speed limiter, and thats how my car would rev up to more than 8000rpms.
http://www.youtube.com/watch?v=uKEoVaZ5fBQ
Before that, the car was getting extra air (Green Twister with Ram air intake), extra fuel (FPR on 65psi) and the gas Velocity was also improved with a good exhaust but I was still not geting max power out of the engine.
There are loads of myths about the Mazda ECUs, lucky for some the truth is finally getting out in to the open :-)
None of the ECUs are configured for open filters, cat replacers or other exhausts. My first ECU I bought from a small company in Malaysia, and they had taken the ranges to the max, as well as doing some other things like removing the rev limiter and the speed limiter, and thats how my car would rev up to more than 8000rpms.
http://www.youtube.com/watch?v=uKEoVaZ5fBQ
Before that, the car was getting extra air (Green Twister with Ram air intake), extra fuel (FPR on 65psi) and the gas Velocity was also improved with a good exhaust but I was still not geting max power out of the engine.
There are loads of myths about the Mazda ECUs, lucky for some the truth is finally getting out in to the open :-)
Laatst gewijzigd door JD GRAFFIX op 09 mar 2007, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Lead, Follow or get the @!**% out of the way
Warning: Does not play well with others. (It seems others have a problem with losing)
SideSkirts on Back order :-(
Warning: Does not play well with others. (It seems others have a problem with losing)
SideSkirts on Back order :-(
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer: