Gelukkig viel de schade mee. Zou je wel aanraden om een goeie taxatie te alten maken voor de verzekering. Het is tenslotte jouw schuld niet dus alles moet netjes gerapareerd worden.
Balen Leon van de schade.
Je kan hier mischien op het forum nog wel onderdelen vinden voor je MX.
En hou ons op de hoogte van de verdere ontwikkelingen
Ik ben vandaag bij een autoschade herstelbedrijf geweest, de voorlopige schatting van hun kwam uit op 800 euro aan reparatiekosten. Maandag wordt er een definitief rapport opgemaakt door een schade-expert van de verzekering, ik kreeg nog complimenten van ze over hoe m'n MX er voor de rest uit zag
Toen ik net naar huis zou rijden zag ik bij het instappen dat er in m'n linkervoorscherm een vouw zit bij bovenkant van de wielkast... daar ga ik ze ook zeker nog even op wijzen als ik hem daar maandag neerzet, hij moet weer helemaal perfect worden natuurlijk
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Dat is niet veel inderdaad. Van oud vrouwtje geweest? altijd binnen gestaan? als het regende ging ze op de fiets? Zeldzaam zoiets hoor. En van 98 neem ik aan?
Strakke auto mooie kleur en best kl*te van dat ongeluk gelukkig word alles weer gemaakt. maar je kmstand is laag persoonlij als ik rij dan neem ik altijd de langste route ofzo om te blijven rijden
xedos schreef:Dat is niet veel inderdaad. Van oud vrouwtje geweest? altijd binnen gestaan? als het regende ging ze op de fiets? Zeldzaam zoiets hoor. En van 98 neem ik aan?
Idd een 98-er. Voor mij is hij van een wat ouder echtpaar geweest die hem in 1998 nieuw gekocht hebben. Ik heb hem weer van de Mazda dealer waar ze hem ingeruild hebben. Ze hebben er maar 4000 km per jaar mee gereden
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.