@Tiga
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
-
- Pilot
En hoe heb jij die achterlichten zo gekregen?!
Ziet er heel mooi uit!!
Ziet er heel mooi uit!!
www.vinylonline.nl Online DJ store.
Smoke spray erover
De bedoeling was ze iets minder donker te krijgen, maar na het spuiten zat er wat kleurverschil in. Dus de lichtste nog een laagje erover...toen was die weer donkerder...enz.
http://www.motip.com/?page=23&id=538
De bedoeling was ze iets minder donker te krijgen, maar na het spuiten zat er wat kleurverschil in. Dus de lichtste nog een laagje erover...toen was die weer donkerder...enz.
http://www.motip.com/?page=23&id=538
-
- Pilot
-
- Pilot
RichMX-3 schreef:master peanut schreef:Hoe heb je het glas eraf gekregen dan?
gewoon van buitenaf spuiten
Ooh echt jo, dacht dat het glas eraf moest. Ik ga het dan maar ook proberen alleen met rood.
www.vinylonline.nl Online DJ store.
jah bij mij werd dat ook verteld dat het vanuit de binnenkant moest.
maar glas eraf krijgen is bijna onmogelijk (als je het heel wilt houden) heb het geprobeerd.
ik heb ze toen van buitenaf gespoten en was ergggg tevreden over het resultaat toen bij mij (op een paar kleine drupjes na)
ik heb voordat ik dit ging doen wel eerst een set gehaald op de sloop(achterlichten) het was wel erg zwart waardoor je overdag dus echt niet zag dat ik remde. (wat dus knap linke situaties geeft) om dat voor teblijven heb ik toch maar altezza's genomen maar persoonlijk vind ik hier op de foto zelf het mooiste
maar glas eraf krijgen is bijna onmogelijk (als je het heel wilt houden) heb het geprobeerd.
ik heb ze toen van buitenaf gespoten en was ergggg tevreden over het resultaat toen bij mij (op een paar kleine drupjes na)
ik heb voordat ik dit ging doen wel eerst een set gehaald op de sloop(achterlichten) het was wel erg zwart waardoor je overdag dus echt niet zag dat ik remde. (wat dus knap linke situaties geeft) om dat voor teblijven heb ik toch maar altezza's genomen maar persoonlijk vind ik hier op de foto zelf het mooiste
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>