Ram air Motorkap
Moderator: Moderators
- NightQrawler
- Pilot
Dit heb je vaak alleen bij een zelf bewerkte motorkap, omdat je vaak 2 verschillende materialen gebruikt, en die zetten en krimpen verschillend uit, dit resulteerd in bobbeltjes of scheuren.
Als de gehele kap van polyester is zou ik um iig strak maken en in primer zetten. kijken of het dan gaat werken evt. ook in grondlak.
mooi in de zomer spuiten is het lekker warm(of wat langer in de verwarmde spuitcabine) kan de lak mooi uitharden.
vaak word soort pasta gebruikt, bij sommige polyester onderdelen, om het gemakkelijker uit de mal te krijgen.
vaak zet je um in grondlak komt die zooi er nog vanaf, kan je opnieuw beginnen.
gewoon naar een vakman of naar een erkende schadehersteller, die kunnen je vast alles vertellen.
Als de gehele kap van polyester is zou ik um iig strak maken en in primer zetten. kijken of het dan gaat werken evt. ook in grondlak.
mooi in de zomer spuiten is het lekker warm(of wat langer in de verwarmde spuitcabine) kan de lak mooi uitharden.
vaak word soort pasta gebruikt, bij sommige polyester onderdelen, om het gemakkelijker uit de mal te krijgen.
vaak zet je um in grondlak komt die zooi er nog vanaf, kan je opnieuw beginnen.
gewoon naar een vakman of naar een erkende schadehersteller, die kunnen je vast alles vertellen.
If you dont like it, Customize it!!!
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
polyester is geen doorsneel plastic...Polyester is, net als Epoxy, een thermohardende kunststof....
jij hebt het over een thermoplast kunststof welke zacht wordt als het warm wordt...
ik wil je niet vervelen met allerlei chemische specificaties, maar als je een laagje van een paar cm dik hebt en versterkt met glasvezelmatjes dan is dat echt enorm sterk
jij hebt het over een thermoplast kunststof welke zacht wordt als het warm wordt...
ik wil je niet vervelen met allerlei chemische specificaties, maar als je een laagje van een paar cm dik hebt en versterkt met glasvezelmatjes dan is dat echt enorm sterk
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: