KBtuning / Spoilertje...
Moderator: Moderators
gisteren alles bijgewerkt van kbtunging mijn achterbumper en ligt nu bij de spuiter zal vanavond nog even de foto's er van op zetten. maar nu moet het wel mooi passen na wat plamuur werk
bijgewerkt:
de eerste foto zie je nog alle gaten en spleten zoals onder de lampen en in het midden.
dit is erna
bijgewerkt:
de eerste foto zie je nog alle gaten en spleten zoals onder de lampen en in het midden.
dit is erna
one racer without a master.
- speedstar
- Test-Pilot
- Contacteer:
scary schreef:zit er dan zo veel verschil in? ik heb mijn skirts ook van hun en die zitte er strak op lucky me i guessspeedstar schreef:persoonlijk heb ik dan wat midere ervaring met kb
achterbumper pasvorm was wack de halve bumper moeten verbouwen en het is eingelijk nog niet zoals het hoort
side skirt was ook al niet top m'n eerste setje wat ik mee kreeg paste der niet eens onder maar kon wel probleemloos ruilen
en de kwalitijt van de poly is niet al te hoor, miste of geringste vliegen de stukken je om de oren
maar jha wat wil je voor z'n prijs duur zijn ze niet
het probleem bij mij was dat m'n achter bumper gewoon 3cm te breed was en dan moet hij door de midden wil je dat er nog een beetjhu mooi uit laten zien
niet echt een werkje als je der niet zo handig in bent duss
White Noise Project
Rockford fostgate
Rockford fostgate
- NightQrawler
- Pilot
speedstar schreef:scary schreef:zit er dan zo veel verschil in? ik heb mijn skirts ook van hun en die zitte er strak op lucky me i guessspeedstar schreef:persoonlijk heb ik dan wat midere ervaring met kb
achterbumper pasvorm was wack de halve bumper moeten verbouwen en het is eingelijk nog niet zoals het hoort
side skirt was ook al niet top m'n eerste setje wat ik mee kreeg paste der niet eens onder maar kon wel probleemloos ruilen
en de kwalitijt van de poly is niet al te hoor, miste of geringste vliegen de stukken je om de oren
maar jha wat wil je voor z'n prijs duur zijn ze niet
het probleem bij mij was dat m'n achter bumper gewoon 3cm te breed was en dan moet hij door de midden wil je dat er nog een beetjhu mooi uit laten zien
niet echt een werkje als je der niet zo handig in bent duss
heb jij um ook proberen te ruilen?
sorry hoor maar ik had um terug gebracht.
If you dont like it, Customize it!!!
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
ronin schreef:hier een foto na alle gaten en kieren tussen de achterklep en lampen netjes weg gewerkt zijn en in kleur :D ben er aardig trots op de uitwerking.
tsja...
wil ik niet zeurderig overkomen
maar vind het persoonlijk beetje erg slecht aansluiten bij je linkerachterlicht...
daar zit een hele rare ruimte tussen zo te zien..
maak eens een fotootje of wat van recht van achteren dan, en eentje van de andere hoek....
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Pilot
-
- Pilot
-
- Pilot