Lexus look achterlichten
Moderator: Moderators
turbulence schreef:master peanut schreef:Mistlicht er weer in?!
jah, je zult toch wel een mistlicht moeten hebben wil je door de apk heen komen
in het gat waar je het extra lampje had zitten voor de corvette stijl zit normaal je mistlicht.
dus deze zal daar dan gewoon weer ni moeten natuurlijk
dat klopt niet helemaal wat je zegt jeroen,het is namelijk zo dat als jij een mistlamp erin heb moet hij werken maar als die er niet in zit hoeft het niet.
ik kom er al 2 jaar doorheen met me corvette style.en gewoon bij de mazda dealer
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
hmm..
iemand die zegt tot 94 is het geen probleem...
maar dan komt toon en die rijdt zelfs een 95er toch? en die komt er wel gewoon zonder problemen mee doorheen... en bram die zegt dat het niet weer kan...
tijd voor Xedos, m&m of Crazyarjan denk ik, die zijn wat meer op de hoogte van de APK regels
iemand die zegt tot 94 is het geen probleem...
maar dan komt toon en die rijdt zelfs een 95er toch? en die komt er wel gewoon zonder problemen mee doorheen... en bram die zegt dat het niet weer kan...
tijd voor Xedos, m&m of Crazyarjan denk ik, die zijn wat meer op de hoogte van de APK regels
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- mx3freak
- Super-Pilot
- Contacteer:
mistlichts is idd niet verplicht,( dacht alleen dat het pas vanaf 97 of 98 wel zo was, niet 95 al..)
en corvette-style is afkeur (bij een goede keurmeester) want de afstand tussen beide lampen in 1 unit mag maar een aantal cm zijn, bij onze alteza-units zitten ze een paar cm te ver... toon heeft dus gewoon mazzel gehad..
en corvette-style is afkeur (bij een goede keurmeester) want de afstand tussen beide lampen in 1 unit mag maar een aantal cm zijn, bij onze alteza-units zitten ze een paar cm te ver... toon heeft dus gewoon mazzel gehad..
even a broken clock gets to be right twice a day.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: