Ram air Motorkap
Moderator: Moderators
Ram air Motorkap
Ik wil deze graag op mijn auto gaan plaatsen maar ik kan hem niet gelijk spuiten is dat erg inverband met roesten en dergelijk ,, zou het ook later kunnen zoals een halfjaar later? roesten zeg ik wel maar het is eigenlijk van plastic al goed de vraag is nog steeds geldig is het wel zo verstandig?
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
tsja...
je geeft zelf eigenlijk het antwoord al..
is gewoon een complete polyster motorkap, dus als die gaat roesten krijg je van mij een kistje bier
zou hem wel ff in een primer ofzo zetten, poly wil wel makkelijk vocht opnemen, of hem gewoon in de garage laten liggen totdat ie gespoten wordt..
want heeft toch miz geen nut hem al te plaatsen als je de originele motorkap nog heb... mooi eerst klaarmaken en dan gewoon plaatsen
je geeft zelf eigenlijk het antwoord al..
is gewoon een complete polyster motorkap, dus als die gaat roesten krijg je van mij een kistje bier
zou hem wel ff in een primer ofzo zetten, poly wil wel makkelijk vocht opnemen, of hem gewoon in de garage laten liggen totdat ie gespoten wordt..
want heeft toch miz geen nut hem al te plaatsen als je de originele motorkap nog heb... mooi eerst klaarmaken en dan gewoon plaatsen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- mazdamaster