1.6 sohc turbo
Moderator: Moderators
-
- New member
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
- Locatie: heerhugowaard
1.6 sohc turbo
omdat veel mensen zeggen dat je een 1.6 niet goed kan opvoeren en dat met een turbo de motorblok uit elkaar valt heb ik besloten een 1.6 op 14 to 20 psi te laten lopen. ben bijna klaar de blok heb ik helemaal standaard gelaten om te laten zien dat het wel kan.
in amerika word het wel gedaan, hier niet omdat de poldermentaliteit overheerst?
ik heb maar een paar dagen aan mijn project besteedt.
ik laat je zien dat je zonder moeite 200 pk eruit haalt zonder de blok te vernielen.
in amerika word het wel gedaan, hier niet omdat de poldermentaliteit overheerst?
ik heb maar een paar dagen aan mijn project besteedt.
ik laat je zien dat je zonder moeite 200 pk eruit haalt zonder de blok te vernielen.
justice
Re: 1.6 sohc turbo
toni_correia schreef:omdat veel mensen zeggen dat je een 1.6 niet goed kan opvoeren en dat met een turbo de motorblok uit elkaar valt heb ik besloten een 1.6 op 14 to 20 psi te laten lopen. ben bijna klaar de blok heb ik helemaal standaard gelaten om te laten zien dat het wel kan.
in amerika word het wel gedaan, hier niet omdat de poldermentaliteit overheerst?
ik heb maar een paar dagen aan mijn project besteedt.
ik laat je zien dat je zonder moeite 200 pk eruit haalt zonder de blok te vernielen.
Nou doe je best. Ik ben benieuwd naar je dynorun dan.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
Re: 1.6 sohc turbo
toni_correia schreef:omdat veel mensen zeggen dat je een 1.6 niet goed kan opvoeren en dat met een turbo de motorblok uit elkaar valt heb ik besloten een 1.6 op 14 to 20 psi te laten lopen. ben bijna klaar de blok heb ik helemaal standaard gelaten om te laten zien dat het wel kan.
in amerika word het wel gedaan, hier niet omdat de poldermentaliteit overheerst?
ik heb maar een paar dagen aan mijn project besteedt.
ik laat je zien dat je zonder moeite 200 pk eruit haalt zonder de blok te vernielen.
Ook welkom bij de MX-3 club
Ik ben benieuwd naar de dyno.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
ok...
even ter info...
vorige keer is tony ook al beetje afgekraakt hier op het forum omdat niemand hem geloofde..
ik heb de berichten gelezen tussen hem en marc toendertijd en ik denk zeker dat hij wel serieus is, maar geef hem aub eerst een kans voordat we gaan kraken...
woordkeuze was ook niet die van mij geweest, maar daar gaan we elkaar niet op beoordelen right...
dus aub serieus reageren hier, anders kan het gebeuren dat er bepaalde posts in de bermuda driehoek belanden
even ter info...
vorige keer is tony ook al beetje afgekraakt hier op het forum omdat niemand hem geloofde..
ik heb de berichten gelezen tussen hem en marc toendertijd en ik denk zeker dat hij wel serieus is, maar geef hem aub eerst een kans voordat we gaan kraken...
woordkeuze was ook niet die van mij geweest, maar daar gaan we elkaar niet op beoordelen right...
dus aub serieus reageren hier, anders kan het gebeuren dat er bepaalde posts in de bermuda driehoek belanden
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
was ook niet direct bedoeld op jouw post maar even ter algemene informatie
vorige keer liep dat topic ook niet helemaal zoals bedoeld was dus daar waken we nu maar voor he....
net als met die gozer met die witte mx, niemand geloofde hem eerst ook, maar die was om de drommel wel serieus bezig...
vorige keer liep dat topic ook niet helemaal zoals bedoeld was dus daar waken we nu maar voor he....
net als met die gozer met die witte mx, niemand geloofde hem eerst ook, maar die was om de drommel wel serieus bezig...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten