Gezocht/vraag over veerschotel achter
Moderator: Moderators
Gezocht/vraag over veerschotel achter
Rechts achter is ie dus helaas door :(
(was nog een hele klus om de oorzaak van dat heftige getik te vinden zeg! maar goed..)
Nu zoek ik dus een nieuwe veerschotel voor de (rechter) achterzijde (volgens Piet de Lasser uit Den Haag een 'bovenste veerschotel tbv bevestiging aan canno serie)
Iemand enig idee:
-wat dat onderdeel kost?
-waar het onderdeel het best te bestellen/krijgen is?
-of het veel werk is om dat erop te zetten? (doe voor de zekerheid maar de hele achterkant...)
Thanks alvast!
(was nog een hele klus om de oorzaak van dat heftige getik te vinden zeg! maar goed..)
Nu zoek ik dus een nieuwe veerschotel voor de (rechter) achterzijde (volgens Piet de Lasser uit Den Haag een 'bovenste veerschotel tbv bevestiging aan canno serie)
Iemand enig idee:
-wat dat onderdeel kost?
-waar het onderdeel het best te bestellen/krijgen is?
-of het veel werk is om dat erop te zetten? (doe voor de zekerheid maar de hele achterkant...)
Thanks alvast!
Zoom-zoom-vroem!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
bramx3 schreef:ik denk dat robbert denkt aan de schotelveren in t blok
maar het gaat dus een onderdeel van de schokbrekers
mx3 dan : kijk eens in het faq gedeelte
daar staat een mooie lijst van slopen / demontage bedrijven waar wel eens een mx-3 is gespot .
hoop dat je je probleem snel op lost
roBert dacht dat inderdaad.
Foutje ... Kijk indeed ff bij de sloopadresen
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
MAzda dealer vraagt 82 euri ex ps.
Maar ja, dat die zo asociaal duur waren dat wisten we al
Ben nu in het online werkboek aan het kijken voor een onderdeelnummer, dan kan ik kijken of ik er via een autosloperij goedkoper aan kan komen...
Iemand trouwens voor mij de link naar het NL handboek? of is er geen verschil met de Amerikaanse versie?
Maar ja, dat die zo asociaal duur waren dat wisten we al
Ben nu in het online werkboek aan het kijken voor een onderdeelnummer, dan kan ik kijken of ik er via een autosloperij goedkoper aan kan komen...
Iemand trouwens voor mij de link naar het NL handboek? of is er geen verschil met de Amerikaanse versie?
Zoom-zoom-vroem!