Deuren schuren over pakfeiffer sideskirt
Moderator: Moderators
Deuren schuren over pakfeiffer sideskirt
Dag luitjes,
Ik ben momenteel bezig met het passend maken van de pakfeiffer sideskirts en nu heb ik het probleem dat de deur niet meer fantsoenlijk dicht gaat omdat deze over de sideskirt heen schuurt. Nu is mijn vraag zijn er mensen die er ook las van hebben gehad met het monteren van deze sideskirt zo ja. Hoe kan ik dit probleem eventueel oplossen want heb al geprobeerd de deuren iets hoger te stellen maar dat helpt niet.
MVG Jim
Ik ben momenteel bezig met het passend maken van de pakfeiffer sideskirts en nu heb ik het probleem dat de deur niet meer fantsoenlijk dicht gaat omdat deze over de sideskirt heen schuurt. Nu is mijn vraag zijn er mensen die er ook las van hebben gehad met het monteren van deze sideskirt zo ja. Hoe kan ik dit probleem eventueel oplossen want heb al geprobeerd de deuren iets hoger te stellen maar dat helpt niet.
MVG Jim
Project Mazda MX-3 V6 24V In Progress
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: Deuren schuren over pakfeiffer sideskirt
Liquid schreef:Dag luitjes,
MVG Jim
als je de skirt nou heel iets lager zet is het probleem denk ik weg
Driven by a sixpack
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- mazdamaster
- Pilot
-
- MazdaMx-3 Sponsor
De skirt kan ik niet lager doen want die zit al helemaal tegen de dorpel aan. Ik zal er eens een stuk vanaf proberen te schuren (ik neem dat ik een stuk uit de onderkant weg moet schuren en niet van de bovenkant). Verdere dingen zouden ook niet uit maken want de gehele auto wordt toch nog gespoten.
De deur in de scharnieren veranderen verklaar. Nu heb ik nog een vraag stel ik zou de sideskirt nu dus al passend maken er erop kitten of met polyster aanpassen enzo hoe wil ik dat dan doen met de dorpel zelf want deze blijft dan gewoon in de grondkleur zitten en dit vind ik ook zonde. Stel er gebeurd iets en die breekt eraf zie je duidelijk dat er nog grondkleur onder zit en niet de gewone kleur van de rest van de auto.